OLEJ 70W-80 TRANSMAX-Z 1L CASTROL
41,99 zł34,14 zł (excl. VAT)
Najniższa cena z 30 dni: 41,99 zł brutto
Opis: | Całkowicie syntetyczny olej do przekładni automatycznych i ręcznych Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne olej ATF tracą już po pierwszych 5.000 km przebiegu 35% swojej lepkości. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni. Tramsmax Z w trakcie długiego użytkowania nie traci swojej lepkości i pozostaje stabilny. Osiągnięte to zostało dzięki szerokim pracom badawczym i ma ogromne znaczenie dla wszystkich części skrzyni biegów, powierzchni ciernych w przekładniach automatycznych, a także na synchronizację w skrzyniach ręcznych. Wydłużony okres między wymianami (90.000 km) dla przekładni ZF Ecomat MB AT i Voith AT. Charakterystyka: 100% stabilność, w bardzo niskich i wysokich temperaturach zapewnia bezawaryjne działanie przekładni; poprawia komfort zmiany biegów; redukuje temperaturę przekładni ok. 15 st. C; odporny na ścieranie; dłuższe okresy między wymianami. Specyfikacje: MB 236.81, MAN 339 Typ Z3, Typ V2, ZF TE-ML 11B/14C/16M, Voith 55.633633/533, Voith retardery |
Całkowicie syntetyczny olej do przekładni automatycznych i ręcznych Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne olej ATF tracą już po pierwszych 5.000 km przebiegu 35% swojej lepkości. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni. Tramsmax Z w trakcie długiego użytkowania nie traci swojej lepkości i pozostaje stabilny. Osiągnięte to zostało dzięki szerokim pracom badawczym i ma ogromne znaczenie dla wszystkich części skrzyni biegów, powierzchni ciernych w przekładniach automatycznych, a także na synchronizację w skrzyniach ręcznych. Wydłużony okres między wymianami (90.000 km) dla przekładni ZF Ecomat MB AT i Voith AT. Charakterystyka: 100% stabilność, w bardzo niskich i wysokich temperaturach zapewnia bezawaryjne działanie przekładni; poprawia komfort zmiany biegów; redukuje temperaturę przekładni ok. 15 st. C; odporny na ścieranie; dłuższe okresy między wymianami. Specyfikacje: MB 236.81, MAN 339 Typ Z3, Typ V2, ZF TE-ML 11B/14C/16M, Voith 55.633633/533, Voith retardery