BLOKADY ROZRZĄDU RENAULT OPEL NISSAN 1.5 1.9 2.2 2.5 DCi

(1)
0 0 312 ID: 230874
292,99
Zamów do 5:30 (jutro) - wysyłka: jutro!
MARKMOTO
WAR38
5907563642829
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: MARKMOTO, Indeks: WAR38, EAN: 5907563642829

Producentem produktu blokady rozrządu renault opel nissan 1.5 1.9 2.2 2.5 dci war38 jest firma MARKMOTO. Komponent blokady rozrządu renault opel nissan 1.5 1.9 2.2 2.5 dci WAR38 zastosować można w Nissan Almera mk ii (n16) z silnikiem 1.5 dCi (60kW/82KM) produkowanym w 2003.01 - z kodem silnika: K9K 722 oraz Nissan Interstar autobus (x70) z silnikiem dCi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: G9U 650 oraz Nissan Interstar nadwozie pełne (x70) z silnikiem dCi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: G9U 720Opel Movano combi (j9) z silnikiem 1.9 DTI (60kW/82KM) produkowanym w 2001.10 - z kodem silnika: F9Q 774,F9Q 772 oraz Opel Movano nadwozie pełne (f9) z silnikiem 1.9 DTI (60kW/82KM) produkowanym w 2001.10 - z kodem silnika: F9Q 774,F9Q 772 oraz Opel Movano platforma / podwozie (u9, e9) z silnikiem 2.2 DTI (66kW/90KM) produkowanym w 2000.09 - z kodem silnika: G9T 720,G9T 750,G9T 722Renault Avantime (de0_) z silnikiem 2.2 dCi (DE01) (110kW/150KM) produkowanym w 2002.05 - 2003.05 z kodem silnika: G9T 712 oraz Renault Captur z silnikiem 1.5 dCi 110 (81kW/110KM) produkowanym w 2015.01 - z kodem silnika: K9K 646 oraz Renault Clio grandtour (kr0/1_) z silnikiem 1.5 dCi (KR0F) (63kW/86KM) produkowanym w 2008.02 - z kodem silnika: K9K 766 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to WAR38, kod EAN to 5907563642829, numer oryginału to WAR38.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.