Czujnik ciśnienia doładowania BOSCH 0281002215 46468682

(1)
0 0 182 ID: 64032
194,99
Zamów do 3:30 (poniedziałek) - wysyłka: 25-11-2024
BOSCH
0281002215
3165142567136
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: BOSCH, Indeks: 0281002215, EAN: 3165142567136

Producentem produktu czujnik ciśnienia doładowania 0281002215 jest BOSCH. Część czujnik ciśnienia doładowania 0281002215 dedykowany jest dla Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.9 JTD (77kW/105KM) produkowanym w 1999.02 - 2001.01 z kodem silnika: AR 32302 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.9 JTD (77kW/105KM) produkowanym w 1999.02 - 2001.01 z kodem silnika: AR 32302 oraz Alfa romeo 147 (937) z silnikiem 1.9 JTD (937AXD1A) (85kW/115KM) produkowanym w 2001.04 - 2010.03 z kodem silnika: 937 A2.000Fiat Brava (182) z silnikiem 1.9 JTD 105 (77kW/105KM) produkowanym w 1998.12 - 2001.10 z kodem silnika: 182 B4.000 oraz Fiat Bravo i (182) z silnikiem 1.9 JTD 105 (77kW/105KM) produkowanym w 1998.12 - 2001.10 z kodem silnika: 182 B4.000 oraz Fiat Marea (185) z silnikiem 1.9 JTD 105 (77kW/105KM) produkowanym w 1999.04 - 2001.01 z kodem silnika: 182 B4.000Lancia Kappa (838a) z silnikiem 2.4 JTD (838AL1AA) (100kW/136KM) produkowanym w 1998.06 - 2001.10 z kodem silnika: 838 A8.000 oraz Lancia Kappa sw (838b) z silnikiem 2.4 JTD (838BL1AA) (100kW/136KM) produkowanym w 1998.06 - 2001.10 z kodem silnika: 838 A8.000 oraz Lancia Lybra (839ax) z silnikiem 1.9 JTD (839AXD1A) (77kW/105KM) produkowanym w 1999.07 - 2000.09 z kodem silnika: AR 32302 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 0281002215, kod EAN to 3165142567136, numer oryginału to 46468682.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.