Czujnik położenia wału BOSCH 0281002474 60814769

(1)
0 0 194 ID: 62850
73,98
Zamów do 21:30 - wysyłka: jutro!
BOSCH
0281002474
3165143191484
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: BOSCH, Indeks: 0281002474, EAN: 3165143191484

Czujnik położenia wału 0281002474 wyprodukowała firma BOSCH. Element czujnik położenia wału 0281002474 zastosować można w Alfa romeo 147 (937) z silnikiem 1.9 JTD (937AXD1A) (85kW/115KM) produkowanym w 2001.04 - 2010.03 z kodem silnika: 937 A2.000 oraz Alfa romeo 156 (932) z silnikiem 2.4 JTD (932B1) (100kW/136KM) produkowanym w 1997.09 - 2003.09 z kodem silnika: AR 32501 oraz Alfa romeo 156 sportwagon (932) z silnikiem 2.4 JTD (932B1) (100kW/136KM) produkowanym w 2000.05 - 2003.09 z kodem silnika: AR 32501Fiat Doblo cargo (223) z silnikiem 1.9 D (223ZXB1A) (46kW/63KM) produkowanym w 2001.03 - z kodem silnika: 223 A6.000 oraz Fiat Doblo nadwozie wielkopojemne (mpv) (223, 119) z silnikiem 1.9 D (223AXB1A) (46kW/63KM) produkowanym w 2001.03 - z kodem silnika: 223 A6.000 oraz Fiat Marea (185) z silnikiem 1.9 JTD 105 (77kW/105KM) produkowanym w 1999.04 - 2001.01 z kodem silnika: 182 B4.000Lancia Lybra (839ax) z silnikiem 2.4 JTD (839AXL1A) (103kW/140KM) produkowanym w 2000.09 - 2002.05 z kodem silnika: 839 A6.000 oraz Lancia Lybra sw (839bx) z silnikiem 2.4 JTD (839BXL1A) (103kW/140KM) produkowanym w 2000.09 - 2005.10 z kodem silnika: 839 A6.000 oraz Lancia Thesis (841ax) z silnikiem 2.4 JTD (841AXD1B02) (110kW/150KM) produkowanym w 2002.07 - 2009.07 z kodem silnika: 841 C.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 0281002474, kod EAN to 3165143191484, numer oryginału to 60814769.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.