Czujnik położenia wału QAP 15 518 46538536

(1)
0 0 43 ID: 496960
34,99
Zamów do 19:30 - wysyłka: jutro!
QAP
15 518
5901386428707
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: QAP, Indeks: 15 518, EAN: 5901386428707

Firma która wyprodukowała czujnik położenia wału 15 518 jest QAP. Produkt czujnik położenia wału 15 518 pasuje do takich pojazdów jak Citroën Relay autobus (230p) z silnikiem 2.8 HDi 4x4 (94kW/128KM) produkowanym w 2000.09 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.43S oraz Citroën Relay autobus (244, z_) z silnikiem 2.8 HDi (94kW/128KM) produkowanym w 2002.04 - z kodem silnika: 8140.43S oraz Citroën Relay nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.8 HDi 4x4 (94kW/128KM) produkowanym w 2000.09 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.43SFiat Ducato autobus (230) z silnikiem 2.8 D (64kW/87KM) produkowanym w 1998.02 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.63 oraz Fiat Ducato autobus (244, z_) z silnikiem 2.8 JTD 4x4 (94kW/128KM) produkowanym w 2002.07 - z kodem silnika: 8140.43S oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.8 D 4x4 (64kW/87KM) produkowanym w 1998.08 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.63Peugeot Boxer autobus (230p) z silnikiem 2.8 HDi 4x4 (94kW/128KM) produkowanym w 2000.10 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.43S (F28DTCR) oraz Peugeot Boxer autobus (244, z_) z silnikiem 2.8 HDi 4x4 (94kW/128KM) produkowanym w 2002.04 - z kodem silnika: 8140.43S (F28DTCR) oraz Peugeot Boxer nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.8 HDi 4x4 (93kW/126KM) produkowanym w 2000.10 - 2001.11 z kodem silnika: 8140.43S (F28DTCR) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 15 518, kod EAN to 5901386428707, numer oryginału to 46538536.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.