Korektor siły hamowania TRW GPV1031 791737

(1)
0 0 87 ID: 198687
97,99
Zamów do 17:30 (poniedziałek) - wysyłka: 26-11-2024
TRW
GPV1031
3322937020676
24 months
30 days
14 days

Producent: TRW, Indeks: GPV1031, EAN: 3322937020676

Koncern który wyprodukował korektor siły hamowania gpv1031 jest TRW. Komponent korektor siły hamowania GPV1031 dedykowany jest przede wszystkim dla Citroën C25 autobus (280_, 290_) z silnikiem 1.8 E (51kW/69KM) produkowanym w 1987.07 - 1994.02 z kodem silnika: 169 (XM7T) oraz Citroën C25 nadwozie pełne (280_, 290_) z silnikiem 2.0 (62kW/84KM) produkowanym w 1991.02 - 1994.03 z kodem silnika: 170C (XN1T) oraz Citroën C25 platforma / podwozie (280_, 290_) z silnikiem 2.0 (62kW/84KM) produkowanym w 1987.01 - 1994.03 z kodem silnika: 170C (XN1T)Fiat Ducato nadwozie pełne (280) z silnikiem 1.8 (49kW/67KM) produkowanym w 1982.01 - 1988.10 z kodem silnika: 169 B oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (290) z silnikiem 2.5 TD 4x4 (70kW/95KM) produkowanym w 1990.07 - 1994.03 z kodem silnika: 8140.27 oraz Fiat Ducato panorama (280) z silnikiem 2.5 D (55kW/75KM) produkowanym w 1986.01 - 1990.08 z kodem silnika: 8144.67,CRD93L (U25-661)Peugeot J5 autobus (280p) z silnikiem 2.5 D (54kW/73KM) produkowanym w 1981.09 - 1990.09 z kodem silnika: CRD93 (U25/661) oraz Peugeot J5 autobus (290p) z silnikiem 2.5 TD (70kW/95KM) produkowanym w 1990.10 - 1994.02 z kodem silnika: CRD93LS (U25/673) oraz Peugeot J5 nadwozie pełne (280l) z silnikiem 1.8 (51kW/69KM) produkowanym w 1983.01 - 1988.11 z kodem silnika: 169B (XM7T) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to GPV1031, kod EAN to 3322937020676, numer oryginału to 791737.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.