Łącznik stabilizatora MOTOTECHNIKA 08-LSK-01 60809242

(1)
0 0 95 ID: 236248
17,99
Zamów do 19:30 (jutro) - wysyłka: 26-11-2024
MOTOTECHNIKA
08-LSK-01
5906031420457
24 months
30 days
14 days

Producent: MOTOTECHNIKA, Indeks: 08-LSK-01, EAN: 5906031420457

Producentem produktu łącznik stabilizatora 08-lsk-01 jest firma MOTOTECHNIKA. Element łącznik stabilizatora 08-LSK-01 zastosowanie znajdzie dla Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.4 i.e. 16V T.S. (76kW/103KM) produkowanym w 1996.12 - 2001.01 z kodem silnika: AR 33503,AR 38501 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.4 i.e. 16V T.S. (76kW/103KM) produkowanym w 1996.11 - 2001.01 z kodem silnika: AR 33503,AR 38501 oraz Alfa romeo 155 (167) z silnikiem 1.6 16V T.S. (88kW/120KM) produkowanym w 1996.05 - 1997.12 z kodem silnika: AR 67601Fiat Brava (182) z silnikiem 1.2 16V 80 (60kW/82KM) produkowanym w 1998.12 - 2002.12 z kodem silnika: 182 B2.000 oraz Fiat Bravo i (182) z silnikiem 1.2 16V 80 (60kW/82KM) produkowanym w 1998.12 - 2000.10 z kodem silnika: 182 B2.000 oraz Fiat Coupe (fa/175) z silnikiem 1.8 16V (96kW/131KM) produkowanym w 1996.03 - 2000.08 z kodem silnika: 183 A1.000Lancia Dedra (835) z silnikiem 1.6 i.e. (835AA) (66kW/90KM) produkowanym w 1989.08 - 1994.06 z kodem silnika: 835 A1.000 oraz Lancia Dedra sw (835) z silnikiem 1.6 (835EB) (66kW/90KM) produkowanym w 1994.10 - 1999.07 z kodem silnika: 159 B9.000 oraz Lancia Delta mk ii (836) z silnikiem 1.4 i.e. (836AF, 836AH) (51kW/69KM) produkowanym w 1994.10 - 1999.08 z kodem silnika: 160 A1.046,836 A4.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 08-LSK-01, kod EAN to 5906031420457, numer oryginału to 60809242.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.