MLECZKO DO KOKPITU WANILIA MATT 300ML MOJEAUTO

(1)
0 0 98 ID: 577565
8,99
Zamów do 21:30 (jutro) - wysyłka: 24-12-2024
AMTRA
19-569
5905694012030
24 months
30 days
14 days

Producent: AMTRA, Indeks: 19-569, EAN: 5905694012030

Firma która wyprodukowała mleczko do kokpitu wanilia matt 300ml mojeauto 19-569 jest AMTRA. Komponent mleczko do kokpitu wanilia matt 300ml mojeauto 19-569 dedykowany jest przede wszystkim dla Audi 80 (8c, b4) z silnikiem 1.6 (52kW/71KM) produkowanym w 1991.09 - 1994.12 z kodem silnika: ABM oraz Audi 80 avant (8c, b4) z silnikiem 1.6 E (74kW/101KM) produkowanym w 1993.06 - 1996.01 z kodem silnika: ADA oraz Audi Cabriolet (8g7, b4) z silnikiem 1.8 (92kW/125KM) produkowanym w 1997.01 - 2000.08 z kodem silnika: ADRFiat Ducato autobus (230) z silnikiem 2.5 TDI Panorama/Combinato (85kW/116KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.47 oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.5 D (62kW/84KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.67 oraz Fiat Ducato platforma / podwozie (230) z silnikiem 2.5 D (62kW/84KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.67Opel Astra g coupe (f07_) z silnikiem 2.0 16V Turbo (140kW/190KM) produkowanym w 2000.09 - 2001.08 z kodem silnika: Z 20 LET oraz Opel Astra g hatchback (f48_, f08_) z silnikiem 2.0 OPC (141kW/192KM) produkowanym w 2002.09 - 2005.01 z kodem silnika: Z 20 LET oraz Opel Astra g kabriolet (f67) z silnikiem 2.0 16V Turbo (147kW/200KM) produkowanym w 2002.11 - 2005.10 z kodem silnika: Z 20 LET - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 19-569, kod EAN to 5905694012030, numer oryginału to KOKPITBŁYSZCZĄCY4.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.