Producent: YATO, Indeks: 79320, EAN: 5906083793202
Opis produktu
Profesjonalne narzędzie do usuwania powłok malarskich i lakierniczych, formowania i obkurczania przy pomocy gorącego powietrza. Nadaje się również do lutowania i zgrzewania. Ergonomiczna, miękka rączka oraz małe wymiary znacznie ułatwiają pracę. Narzędzie posiada dwa stopnie natężenia pracy.Przeznaczenie / Zastosowanie
Usuwanie starych farb i lakierówOpalarka, dzięki strumieniowi gorącego powietrza, ułatwia usuwanie grubych warstw farb olejnych i żywicznych z drzwi, okien,
podłóg, boazerii, mebli, itp. Użycie wymiennych końcówek (nie załączonych do opalarki) takich, jak skrobak trójkątny, uchwyty z
końcówkami na wylot opalarki jeszcze bardziej ułatwi wykonanie pracy.
Lutowanie
Opalarka umożliwia lutowanie stopem cynowym (60% Sn 40% Pb) lub specjalnym lutem o temperaturze topnienia 400ºC, np.
rur miedzianych, wodociągowych, metalowych podstawek, itp. W zależności od potrzeb, dzięki użyciu dodatkowych dysz (nie
załączonych do opalarki) - okrągłej lub prostokątnej, można ograniczyć nagrzewaną powierzchnię.
Zgrzewanie
Możliwe jest także zgrzewanie części z tworzyw sztucznych z użyciem pasków zgrzewczych przy naprawach różnego rodzaju
wyrobów z tworzyw sztucznych. Czynności takie jednak zaleca się powierzać specjalistom.
Suszenie
Opalarka umożliwia także szybkie wysuszanie lepiszczy i szpachli karoseryjnych, wysuszanie próbek malarskich, połączeń budowlanych przed położeniem materiałów wygłuszających - uszczelniających, wysuszanie połączeń i szczelin w szkutnictwie,
wysuszanie kitu poliestrowego.
Zawartość opakowania
- opalarka- instrukcja obsługi
- karta gwarancyjna
Dane techniczne
indeks | 79320 |
---|---|
EAN | 5906083793202 |
Marka | Sthor |
Waga brutto (kg) | 0.9500 |
x | 10 |
x | 120 |
Moc [W] | 2000 |
Regulacja temperatury | 350/550 |
Temperatura maksymalna [°C] | 550 |
Shipping Cost |
|
Shop Location | Podkarpackie, Polska |
No comments found for this product. Be the first to comment!
Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.