PIERŚCIENIE TŁOKOWE PEUGEOT /85

(1)
0 0 86 ID: 145316
96,99
Zamów do 13:30 (jutro) - wysyłka: 30-12-2024
GOETZE
08-114700-00
613313385629
24 months
30 days
14 days

Producent: GOETZE, Indeks: 08-114700-00, EAN: 613313385629

Firma która wyprodukowała pierścienie tłokowe peugeot /85 08-114700-00 jest GOETZE. Podzespół pierścienie tłokowe peugeot /85 08-114700-00 dedykowany jest dla Citroën Berlingo (mf) z silnikiem 2.0 HDi 4x4 (MFRHY) (66kW/90KM) produkowanym w 2002.11 - 2005.10 z kodem silnika: RHY (DW10TD) oraz Citroën Berlingo nadwozie pełne (m_) z silnikiem 2.0 HDI 90 (MBRHY, MCRHY) (66kW/90KM) produkowanym w 1999.12 - z kodem silnika: RHY (DW10TD) oraz Citroën C4 coupe (la_) z silnikiem 2.0 HDi (100kW/136KM) produkowanym w 2004.11 - 2010.12 z kodem silnika: RHR (DW10BTED4)Fiat Ducato autobus (230) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2001.10 - 2002.04 z kodem silnika: RHV (DW10) oraz Fiat Ducato autobus (244, z_) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2002.04 - z kodem silnika: RHV (DW10) oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.0 JTD (62kW/84KM) produkowanym w 2001.10 - 2002.04 z kodem silnika: RHV (DW10)Ford C-max (dm2) z silnikiem 2.0 TDCi (100kW/136KM) produkowanym w 2007.02 - 2010.09 z kodem silnika: G6DA,G6DB,G6DD,G6DG oraz Ford Focus c-max z silnikiem 2.0 TDCi (100kW/136KM) produkowanym w 2003.10 - 2007.03 z kodem silnika: G6DD,G6DA,G6DB,G6DG oraz Ford Focus ii (da_) z silnikiem 2.0 TDCi (100kW/136KM) produkowanym w 2004.07 - 2012.09 z kodem silnika: G6DA,G6DB,G6DD - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 08-114700-00, kod EAN to 613313385629, numer oryginału to 9569148880.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.