PREPARAT DO CZYSZCZENIA PLASTIKÓW MOJE AUTO 650ML

(1)
0 0 208 ID: 36032
9,99
Zamów do 17:30 (jutro) - wysyłka: 24-12-2024
AMTRA
19-072
5905694006268
24 months
30 days
14 days

Producent: AMTRA, Indeks: 19-072, EAN: 5905694006268

Producentem produktu preparat do czyszczenia plastików moje auto 650ml 19-072 jest AMTRA. Element preparat do czyszczenia plastików moje auto 650ml 19-072 przeznaczony jest dla Citroën Berlingo (mf) z silnikiem 1.8 D (44kW/60KM) produkowanym w 1996.11 - 1999.10 z kodem silnika: A9A (XUD7) oraz Citroën Berlingo nadwozie pełne (m_) z silnikiem 1.8 D (MBA9A, MCA9A) (43kW/59KM) produkowanym w 1996.07 - z kodem silnika: A9A (XUD7) oraz Citroën Jumpy (u6u) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1995.10 - 1998.04 z kodem silnika: D9B (XUD9A/U)Fiat Cinquecento (170) z silnikiem 0.7 (170AA) (23kW/31KM) produkowanym w 1991.12 - 1996.01 z kodem silnika: 170 A.000 oraz Fiat Doblo nadwozie pełne / kombi (263) z silnikiem 1.3 D Multijet (66kW/90KM) produkowanym w 2010.02 - z kodem silnika: 199 A3.000,263 A2.000 oraz Fiat Doblo nadwozie wielkopojemne (mpv) (263_, 152) z silnikiem 1.3 D Multijet (66kW/90KM) produkowanym w 2010.02 - z kodem silnika: 199 A3.000,263 A2.000Ford C-max (dm2) z silnikiem 1.8 TDCi (85kW/115KM) produkowanym w 2007.02 - 2010.09 z kodem silnika: KKDA oraz Ford Fiesta mk iv (ja_, jb_) z silnikiem 1.8 DI (55kW/75KM) produkowanym w 2000.04 - 2002.01 z kodem silnika: RTN,RTP,RTQ oraz Ford Focus (daw, dbw) z silnikiem 1.8 TDCi (85kW/115KM) produkowanym w 2001.03 - 2004.11 z kodem silnika: F9DA,F9DB - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 19-072, kod EAN to 5905694006268, numer oryginału to KOKPITBŁYSZCZĽCY7.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.