SPINKA TAPICERKI ROMIX COMPANY 10053 5969369 CZARNA FIAT,IVECO

(1)
0 0 86 ID: 135510
2,99
Zamów do 18:30 - wysyłka: jutro!
ROMIX COMPANY
10053
5907626800104
24 months
30 days
14 days

Producent: ROMIX COMPANY, Indeks: 10053, EAN: 5907626800104

Koncern który wyprodukował spinka tapicerki czarna fiat,iveco 10053 jest ROMIX COMPANY. Artykuł spinka tapicerki czarna fiat,iveco 10053 zastosować można w Alfa romeo 156 (932) z silnikiem 1.6 16V T.SPARK (932A4) (88kW/120KM) produkowanym w 1997.09 - 2005.09 z kodem silnika: AR 67601,AR 32102,AR 32104,AR 32103 oraz Alfa romeo 156 sportwagon (932) z silnikiem 1.6 16V T.SPARK. (932A4) (88kW/120KM) produkowanym w 2000.05 - 2006.05 z kodem silnika: AR 32102,AR 67601,AR 32104,AR 32103 oraz Alfa romeo 166 (936) z silnikiem 2.0 T.Spark (936A3A__) (114kW/155KM) produkowanym w 1998.09 - 2000.10 z kodem silnika: AR 34103Bmw 02 (e10) z silnikiem 1502 (55kW/75KM) produkowanym w 1975.01 - 1977.07 z kodem silnika: M10 B16 oraz Bmw 02 kabriolet (e10) z silnikiem 1600-2 (63kW/86KM) produkowanym w 1967.12 - 1971.10 z kodem silnika: M10 B16 oraz Bmw 02 touring (e6) z silnikiem 1600 (63kW/85KM) produkowanym w 1971.05 - 1973.04 z kodem silnika: M10 B16Fiat Croma (154) z silnikiem 1600 (61kW/83KM) produkowanym w 1985.12 - 1990.12 z kodem silnika: 154 A.048 oraz Fiat Ducato autobus (230) z silnikiem 1.9 D Combinato (51kW/69KM) produkowanym w 1995.06 - 2002.04 z kodem silnika: 230 A2.000 oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (230l) z silnikiem 1.9 D (50kW/68KM) produkowanym w 1998.04 - 2002.04 z kodem silnika: DJY - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 10053, kod EAN to 5907626800104, numer oryginału to 5969369.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.