SPINKA TAPICERKI ROMIX COMPANY 10556 7703081054 TWINGO, CLIO, SAFRANE

(1)
0 0 41
2,99
Zamów do 18:30 (jutro) - wysyłka: 23-09-2024
ROMIX COMPANY
10556
5907626800715
24 months
30 days
14 days

Producent: ROMIX COMPANY, Indeks: 10556, EAN: 5907626800715

Producentem produktu spinka tapicerki twingo,clio,safrane 10556 jest ROMIX COMPANY. Artykuł spinka tapicerki twingo,clio,safrane 10556 przeznaczony jest dla Citroën Xantia (x1) z silnikiem 1.6 i (65kW/88KM) produkowanym w 1993.03 - 1998.01 z kodem silnika: BFZ (XU5JP) oraz Citroën Xantia (x2) z silnikiem 1.8 i 16V (81kW/110KM) produkowanym w 1998.01 - 2003.04 z kodem silnika: LFY (XU7JP4) oraz Citroën Xantia estate (x2) z silnikiem 1.8 i 16V (81kW/110KM) produkowanym w 1998.01 - 2003.04 z kodem silnika: LFY (XU7JP4)Daihatsu Applause mk ii (a101) z silnikiem 1.6 16V (A101) (73kW/99KM) produkowanym w 1997.07 - 2000.05 z kodem silnika: HD-E oraz Daihatsu Applause   (a101, a111) z silnikiem 1.6 16V (A101) (77kW/105KM) produkowanym w 1989.06 - 1997.07 z kodem silnika: HD-E oraz Daihatsu Charade mk iii (g100, g101, g102) z silnikiem 1.3 i (G102) (66kW/90KM) produkowanym w 1988.06 - 1992.12 z kodem silnika: HCEFiat Barchetta (183) z silnikiem 1.8 16V (96kW/130KM) produkowanym w 1995.04 - 2005.05 z kodem silnika: 183 A1.000,188 A6.000 oraz Fiat Brava (182) z silnikiem 1.8 GT 16V (182.BC) (83kW/113KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A2.000 oraz Fiat Bravo i (182) z silnikiem 1.8 GT (182.AC) (83kW/113KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A2.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 10556, kod EAN to 5907626800715, numer oryginału to 7703081054.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.