Uszczelka głowicy CORTECO 414703P 606088940

(1)
0 0 88 ID: 83362
64,99
Zamów do 21:30 - wysyłka: jutro!
CORTECO
414703P
3358964147031
24 months
30 days
14 days

Producent: CORTECO, Indeks: 414703P, EAN: 3358964147031

Producentem produktu uszczelka głowicy 414703p jest firma CORTECO. Produkt uszczelka głowicy 414703P dedykowany jest przede wszystkim dla Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 2.0 16V T.S. (110kW/150KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.01 z kodem silnika: AR 67204 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 2.0 16V T.S. (110kW/150KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.01 z kodem silnika: AR 67204 oraz Alfa romeo 155 (167) z silnikiem 1.8 T.S. Sport (167.A4A, 167.A4C, 167.A4E) (93kW/127KM) produkowanym w 1992.01 - 1996.12 z kodem silnika: AR 67101,AR 67102Fiat Barchetta (183) z silnikiem 1.8 16V (96kW/130KM) produkowanym w 1995.04 - 2005.05 z kodem silnika: 183 A1.000,188 A6.000 oraz Fiat Brava (182) z silnikiem 1.8 GT 16V (182.BC) (83kW/113KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A2.000 oraz Fiat Bravo i (182) z silnikiem 1.8 GT (182.AC) (83kW/113KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A2.000Lancia Dedra (835) z silnikiem 1.8 16V LE (835FG) (83kW/113KM) produkowanym w 1996.03 - 1999.07 z kodem silnika: 182 A2.000 oraz Lancia Dedra sw (835) z silnikiem 1.8 16V LE (835FG) (83kW/113KM) produkowanym w 1996.03 - 1999.07 z kodem silnika: 182 A2.000 oraz Lancia Delta mk ii (836) z silnikiem 1.8 i.e. 16V (836AQ) (83kW/113KM) produkowanym w 1996.03 - 1999.08 z kodem silnika: 182 A2.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 414703P, kod EAN to 3358964147031, numer oryginału to 606088940.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.