USZCZELKA MISKI OLEJOWEJ DR.MOTOR DRM0519 1228836 FORD, PSA, FIAT 00-

(1)
0 0 47 ID: 1101668
55,99
Zamów do 17:30 - wysyłka: jutro!
DR.MOTOR
DRM0519
5902425078600
24 months
30 days
14 days

Producent: DR.MOTOR, Indeks: DRM0519, EAN: 5902425078600

Firma która wyprodukowała uszczelka miski olejowej ford, psa, fiat 00- drm0519 jest DR MOTOR. Część uszczelka miski olejowej ford, psa, fiat 00- DRM0519 dedykowany jest przede wszystkim dla Citroën Relay autobus z silnikiem 2.2 HDi 130 (96kW/130KM) produkowanym w 2011.07 - z kodem silnika: 4HH (P22DTE) oraz Citroën Relay platforma / podwozie z silnikiem 2.2 HDi 130 (96kW/130KM) produkowanym w 2011.07 - z kodem silnika: 4HH (P22DTE) oraz Citroën Relay van z silnikiem 2.2 HDi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: 4HV (P22DTE)Fiat Ducato autobus (250, 290) z silnikiem 100 Multijet 2,2 D (74kW/100KM) produkowanym w 2006.07 - z kodem silnika: 4HV oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (250, 290) z silnikiem 100 Multijet 2,2 D (74kW/100KM) produkowanym w 2006.07 - z kodem silnika: 4HV oraz Fiat Ducato platforma / podwozie (250, 290) z silnikiem 100 Multijet 2,2 D (74kW/100KM) produkowanym w 2006.07 - z kodem silnika: 4HVFord Mondeo mk iii (b5y) z silnikiem 2.0 16V DI / TDDi / TDCi (66kW/90KM) produkowanym w 2000.10 - 2007.03 z kodem silnika: D5BA,SDBA oraz Ford Mondeo mk iii kombi (bwy) z silnikiem 2.2 TDCi (110kW/150KM) produkowanym w 2004.09 - 2007.03 z kodem silnika: QJBC,QJBD oraz Ford Mondeo mk iii sedan (b4y) z silnikiem 2.0 16V DI / TDDi / TDCi (66kW/90KM) produkowanym w 2000.10 - 2007.03 z kodem silnika: D5BA,SDBA - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to DRM0519, numer oryginału to 1228836.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.