Uszczelniacz zaworowy REINZ 12-25837-02 26109675

(1)
0 0 56 ID: 278790
18,99
Zamów do 19:30 - wysyłka: jutro!
VICTOR REINZ
12-25837-02
4026634115787
24 months
30 days
14 days

Producent: VICTOR REINZ, Indeks: 12-25837-02, EAN: 4026634115787

Producentem produktu uszczelniacz zaworowy 12-25837-02 jest koncern REINZ. Artykuł uszczelniacz zaworowy 12-25837-02 pasuje do takich pojazdów jak Alfa romeo 156 (932) z silnikiem 2.4 JTD (932A1B__) (103kW/140KM) produkowanym w 2000.10 - 2005.09 z kodem silnika: 839 A6.000 oraz Alfa romeo 156 sportwagon (932) z silnikiem 2.4 JTD (932B1B__) (103kW/140KM) produkowanym w 2000.10 - 2006.05 z kodem silnika: 839 A6.000 oraz Alfa romeo 166 (936) z silnikiem 2.4 JTD (936A2B__) (103kW/140KM) produkowanym w 2000.10 - 2007.06 z kodem silnika: 839 A6.000Audi 100 (43, c2) z silnikiem 1.9 (74kW/100KM) produkowanym w 1980.08 - 1982.07 z kodem silnika: WH oraz Audi 100 (44, 44q, c3) z silnikiem 1.9 (74kW/100KM) produkowanym w 1982.08 - 1984.07 z kodem silnika: WH oraz Audi 100 (4a, c4) z silnikiem 2.4 D (60kW/82KM) produkowanym w 1990.12 - 1994.06 z kodem silnika: AASLancia Kappa (838a) z silnikiem 2.4 T.DS (838AE1AA, 838AH1AA) (91kW/124KM) produkowanym w 1994.08 - 2001.10 z kodem silnika: 838 A3.000,838 A7.000 oraz Lancia Kappa sw (838b) z silnikiem 2.4 T.DS (838BH1AA) (91kW/124KM) produkowanym w 1996.07 - 2001.10 z kodem silnika: 838 A3.000,838 A7.000 oraz Lancia Lybra (839ax) z silnikiem 2.4 JTD (839AXE1A) (99kW/135KM) produkowanym w 1999.07 - 2001.02 z kodem silnika: 839 A5.000,AR 32501 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 12-25837-02, kod EAN to 4026634115787, numer oryginału to 26109675.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.