Filtr oleju RENAULT 152093920R HU6011Z

(1)
0 0 101 ID: 766520
31,00
Zamów do 19:30 - wysyłka: jutro!
RENAULT
152093920R
2502100473893
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: RENAULT, Indeks: 152093920R, EAN: 2502100473893

Firma która wyprodukowała filtr oleju 152093920r jest RENAULT. Produkt filtr oleju 152093920R zastosować można w Nissan Interstar autobus (x70) z silnikiem dCi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: G9U 650 oraz Nissan Interstar nadwozie pełne (x70) z silnikiem dCi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: G9U 720 oraz Nissan Interstar platforma / podwozie z silnikiem dCi 100 (73kW/99KM) produkowanym w 2004.02 - z kodem silnika: G9U 720Opel Movano b autobus z silnikiem 2.3 CDTI (74kW/101KM) produkowanym w 2010.12 - z kodem silnika: M9T 676,M9T 670,M9T 672 oraz Opel Movano b nadwozie pełne z silnikiem 2.3 CDTI FWD (74kW/101KM) produkowanym w 2010.05 - z kodem silnika: M9T 676,M9T 670,M9T 672 oraz Opel Movano b platforma / podwozie z silnikiem 2.3 CDTI FWD (74kW/101KM) produkowanym w 2010.05 - z kodem silnika: M9T 676,M9T 670,M9T 672Renault Espace mk iv (jk0/1_) z silnikiem 2.0 dCi (JK01, JK02, JK1J, JK1K) (110kW/150KM) produkowanym w 2006.01 - z kodem silnika: M9R 740,M9R 750,M9R 815 oraz Renault Grand scénic ii (jm0/1_) z silnikiem 2.0 dCi (JM1K) (110kW/150KM) produkowanym w 2005.09 - z kodem silnika: M9R 700,M9R 721,M9R 722 oraz Renault Grand scénic iii (jz0/1_) z silnikiem 2.0 dCi (JZ0L) (118kW/160KM) produkowanym w 2009.04 - z kodem silnika: M9R 610 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 152093920R, numer oryginału to HU6011Z.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.