Wyprzedaż

KOŁEK ROZPOROWY ROMIX COMPANY 20222 5962559 CZARNY FIAT TIPO,RITMO

(1)
0 0 138 ID: 275654
1,99
Zamów do 12:00 (jutro) - wysyłka: jutro!
ROMIX COMPANY
20222
5907626803075
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: ROMIX COMPANY, Indeks: 20222, EAN: 5907626803075

Kołek rozporowy czarny fiat tipo,ritmo 20222 wyprodukowała firma ROMIX COMPANY. Wyrób kołek rozporowy czarny fiat tipo,ritmo 20222 zastosowanie znajdzie dla Daf 65 cf z silnikiem FA 65 CF 180 (133kW/181KM) produkowanym w 1998.02 - 2000.12 z kodem silnika: NS 133 M oraz Daf 75 cf z silnikiem FA 75 CF 250 (183kW/249KM) produkowanym w 1998.02 - 2000.12 z kodem silnika: PF 183 M oraz Daf 85 cf z silnikiem FA 85 CF 340 (250kW/340KM) produkowanym w 1998.02 - 2000.12 z kodem silnika: XF 250 MMercedes-benz Atego z silnikiem 1014, 1014 L (100kW/136KM) produkowanym w 1998.01 - 2004.10 z kodem silnika: OM 904.916 oraz Mercedes-benz Atego 2 z silnikiem 1015, 1015 L (112kW/152KM) produkowanym w 2004.10 - z kodem silnika: OM 904.922 oraz Mercedes-benz Lk/ln2 z silnikiem 1114 A (96kW/131KM) produkowanym w 1987.02 - 1998.12 z kodem silnika: OM 366.931,OM 366.935,OM 356.916Opel Astra f (56_, 57_) z silnikiem 1.7 D (42kW/57KM) produkowanym w 1992.03 - 1992.09 z kodem silnika: 17 D oraz Opel Astra f hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) z silnikiem 1.7 D (42kW/57KM) produkowanym w 1991.12 - 1992.09 z kodem silnika: 17 D oraz Opel Astra f kombi (51_, 52_) z silnikiem 1.7 D (42kW/57KM) produkowanym w 1991.12 - 1992.09 z kodem silnika: 17 D - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 20222, kod EAN to 5907626803075, numer oryginału to 5962559.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.