Producent: K2, Indeks: L346NI, EAN: 5906534012975
K2 Brake Caliper Paint to profesjonalny lakier do malowania zacisków i bębnów hamulcowych . Specjalna receptura farby do zacisków została opracowana na bazie najwyższej jakości żywic. Dzięki temu K2 Brake Caliper Paint tworzy trwałą powłokę o wysokiej odporności temperaturowej, nawet do +260 stopi Celsjusza.
Farba do zacisków hamulcowych w puszce K2 nadaje zaciskom modne o stylowe wykończenie o wysokim połysku. Do wyboru mamy 6 niepowtarzalnych kolorów:
- wyścigowy czerwony
- bystry niebieski
- perlisty srebrny
- śmiały żółty
- ostra czerń
- zieleń tropikalna
Powłoka lakiernicza powstała na powierzchni zacisku po malowaniu, jest wysoce odporna na ścieranie, uszkodzenia mechaniczne, pył hamulcowy, środki chemiczne (w tym płyny do mycia felg), sól, benzynę, kwaśne deszcze i niekorzystne warunki atmosferyczne. Działa również antykorozyjnie.
Każdy z 6 kolorów lakieru do zacisków w sprayu zapewni niepowtarzalny wygląd kół w Twoim samochodzie.
Jeśli zastanawiasz się jaką farbą pomalować zaciski – właśnie znalazłeś. Lakier do hamulców K2 to produkt wydajny i wyjątkowo łatwy w użyciu. Jedna puszka wystarczy na pomalowanie pary zacisków hamulcowych.
Nie zwlekaj, zyskaj stylowe i efektowne wykończenie wyglądu swojego auta, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie.
SPOSÓB UŻYCIA:
- Zaciski można malować bez i po demontażu.
- Przeszlifować powierzchnię papierem gradacji 240-360 w celu usunięcia rdzy oraz uzyskania późniejszej dobrej przyczepności farby.
- Odtłuścić powierzchnię, np. przy pomocy K2 Brake Cleaner.
- W przypadku malowania zacisków bez demontażu, dokładnie zamaskować sąsiadujące elementy.
- Przed użyciem wstrząsać pojemnikiem przez 1 min.
- Nanieść 2-3 warstwy w odstępach 10 min. Nie dopuszczać do zamalowania farbą elementów ciernych, przewodów oraz części ruchomych hamulca.
Koszt dostawy |
|
Lokalizacja magazynu | Podkarpackie, Polska |
Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!
Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.