Wyprzedaż

MOCOWANIE UNIWERSALNE LOGO 5MM

(0)
0 0 116 ID: 114386
1,99
Zamów do 12:00 (jutro) - wysyłka: jutro!
ROMIX COMPANY
16023
5907626802504
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: ROMIX COMPANY, Indeks: 16023, EAN: 5907626802504

Firma która wyprodukowała mocowanie uniwersalne logo 5mm 16023 jest ROMIX COMPANY. Wyrób mocowanie uniwersalne logo 5mm 16023 zastosować można w Fiat Cinquecento (170) z silnikiem 1.1 Sporting (170AH) (40kW/54KM) produkowanym w 1994.10 - 1998.01 z kodem silnika: 176 B2.000 oraz Fiat Strada kabriolet (138_) z silnikiem 1.3 (48kW/65KM) produkowanym w 1979.10 - 1983.09 z kodem silnika: 138 A1.000 oraz Fiat Strada   (138a) z silnikiem 105 Sport 1.6 (77kW/105KM) produkowanym w 1981.05 - 1982.12 z kodem silnika: 138 AR.000Iveco Daily ii autobus z silnikiem A 40-10 (95719111, 95719131, 95719311, 95719315...) (76kW/103KM) produkowanym w 1996.09 - 1999.05 z kodem silnika: 8140.23. oraz Iveco Daily ii nadwozie pełne / kombi z silnikiem 30-10 C (76kW/103KM) produkowanym w 1997.01 - 1999.05 z kodem silnika: 8140.23. oraz Iveco Daily ii platforma / podwozie z silnikiem 30-10 (76kW/103KM) produkowanym w 1998.01 - 1999.05 z kodem silnika: 8140.23.Mazda 323 c v (ba) z silnikiem 1.3 16V (54kW/73KM) produkowanym w 1994.08 - 1998.09 z kodem silnika: B3 (16V) oraz Mazda 323 f v (ba) z silnikiem 1.5 16V (65kW/88KM) produkowanym w 1994.07 - 1998.09 z kodem silnika: Z5-DE oraz Mazda 323 f/p mk vi (bj) z silnikiem 1.4 (53kW/72KM) produkowanym w 2001.01 - 2004.05 z kodem silnika: B3 (16V) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 16023, kod EAN to 5907626802504.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.