Pasek klinowy SKF VKMV 10AVX825 10X825

(1)
0 0 52 ID: 520440
14,99
Zamów do 17:30 (poniedziałek) - wysyłka: 19-11-2024
SKF
VKMV 10AVX825
7316573391531
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: SKF, Indeks: VKMV 10AVX825, EAN: 7316573391531

Producentem produktu pasek klinowy vkmv 10avx825 jest koncern SKF. Produkt pasek klinowy VKMV 10AVX825 przeznaczony jest dla Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.7 i.e. 16V (95kW/129KM) produkowanym w 1994.10 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33401 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.7 i.e. 16V (95kW/129KM) produkowanym w 1994.12 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33401 oraz Alfa romeo 33 (907a) z silnikiem 1.4 i.e. (907.A3A, 907.A3B) (65kW/88KM) produkowanym w 1991.06 - 1994.09 z kodem silnika: AR 30753,AR 30755Bmw 3 (e21) z silnikiem 316 (66kW/90KM) produkowanym w 1975.08 - 1980.08 z kodem silnika: M10 B16 (164VA) oraz Bmw 3 (e30) z silnikiem 320 i (95kW/129KM) produkowanym w 1985.12 - 1991.06 z kodem silnika: M20 B20 (206KA) oraz Bmw 3 kabriolet (e30) z silnikiem 320 i (95kW/129KM) produkowanym w 1986.04 - 1993.10 z kodem silnika: M20 B20 (206KA)Citroën C25 autobus (280_, 290_) z silnikiem 2.5 D (54kW/73KM) produkowanym w 1985.10 - 1994.02 z kodem silnika: CRD93L (U25-661) oraz Citroën C25 nadwozie pełne (280_, 290_) z silnikiem 2.5 D (55kW/75KM) produkowanym w 1981.11 - 1994.01 z kodem silnika: CRD93L (U25-661) oraz Citroën C25 platforma / podwozie (280_, 290_) z silnikiem 2.5 D (55kW/75KM) produkowanym w 1983.11 - 1994.01 z kodem silnika: CRD93L (U25-661) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to VKMV 10AVX825, kod EAN to 7316573391531, numer oryginału to 10X825.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.