Pasek rozrządu DAYCO 94221 1276170C00

(1)
0 0 53 ID: 572209
35,99
Zamów do 13:30 (jutro) - wysyłka: 18-11-2024
DAYCO
94221
8021787525922
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: DAYCO, Indeks: 94221, EAN: 8021787525922

Producentem produktu pasek rozrządu 94221 jest GATES. Podzespół pasek rozrządu 94221 zastosować można w Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.4 i.e. 16V T.S. (76kW/103KM) produkowanym w 1996.12 - 2001.01 z kodem silnika: AR 33503,AR 38501 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.4 i.e. 16V T.S. (76kW/103KM) produkowanym w 1996.11 - 2001.01 z kodem silnika: AR 33503,AR 38501 oraz Alfa romeo 155 (167) z silnikiem 1.6 16V T.S. (88kW/120KM) produkowanym w 1996.05 - 1997.12 z kodem silnika: AR 67601Fiat Bravo i (182) z silnikiem 2.0 HGT 20V (182.AD) (108kW/147KM) produkowanym w 1995.10 - 1998.07 z kodem silnika: 182 A1.000 oraz Fiat Cinquecento (170) z silnikiem 0.9 i.e. S (170AF, 170CF) (29kW/40KM) produkowanym w 1991.07 - 1999.07 z kodem silnika: 1170 A1.046,1170 A1.000 oraz Fiat Coupe (fa/175) z silnikiem 2.0 20V (108kW/147KM) produkowanym w 1996.08 - 1998.04 z kodem silnika: 182 A1.000Lancia Dedra (835) z silnikiem 1.8 i.e. (835AT) (66kW/90KM) produkowanym w 1993.08 - 1999.07 z kodem silnika: 835 C5.000 oraz Lancia Dedra sw (835) z silnikiem 1.8 i.e. (835FA) (74kW/101KM) produkowanym w 1994.07 - 1999.07 z kodem silnika: 836 A5.000 oraz Lancia Delta mk ii (836) z silnikiem 1.4 i.e. (836AF, 836AH) (51kW/69KM) produkowanym w 1994.10 - 1999.08 z kodem silnika: 160 A1.046,836 A4.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 94221, kod EAN to 8021787525922, numer oryginału to 1276170C00.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.