PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA ALFA ROMEO FIAT LANCIA

(0)
0 0 47 ID: 1051215
386,99
Zamów do 19:30 - wysyłka: jutro!
HUCO
2505125
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: HUCO, Indeks: 2505125, EAN:

Koncern który wyprodukował przepływomierz powietrza alfa romeo fiat lancia 2505125 jest HÜCO. Część przepływomierz powietrza alfa romeo fiat lancia 2505125 zastosować można w Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.8 i.e. 16V (106kW/144KM) produkowanym w 1998.03 - 2001.01 z kodem silnika: AR 32201 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.6 i.e. 16V T.S. (88kW/120KM) produkowanym w 1996.11 - 2001.01 z kodem silnika: AR 67601,AR 38201 oraz Alfa romeo 147 (937) z silnikiem 2.0 16V T.SPARK (937AXC1_) (110kW/150KM) produkowanym w 2001.01 - 2010.03 z kodem silnika: AR 32310Fiat Brava (182) z silnikiem 1.9 JTD 105 (77kW/105KM) produkowanym w 1998.12 - 2001.10 z kodem silnika: 182 B4.000 oraz Fiat Bravo i (182) z silnikiem 1.9 JTD 105 (77kW/105KM) produkowanym w 1998.12 - 2001.10 z kodem silnika: 182 B4.000 oraz Fiat Coupe (fa/175) z silnikiem 2.0 20V (113kW/154KM) produkowanym w 1998.04 - 2000.08 z kodem silnika: 182 B3.000Lancia Kappa (838a) z silnikiem 2.4 20V (838AC1AA, 838AC11A) (129kW/175KM) produkowanym w 1994.08 - 2001.10 z kodem silnika: 838 A2.000,838 A2.027 oraz Lancia Lybra (839ax) z silnikiem 2.0 20V (839AXC11, 839AXC1A) (113kW/154KM) produkowanym w 1999.07 - 2000.09 z kodem silnika: 182 B7.000 oraz Lancia Lybra sw (839bx) z silnikiem 2.0 20V (839BXC11, 839BXC1A) (113kW/154KM) produkowanym w 1999.07 - 2000.09 z kodem silnika: 182 B7.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 2505125, numer oryginału to 46811312.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.