PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA CITROEN PEUGEOT

(0)
0 0 19 ID: 938004
320,99
Zamów do 14:30 - wysyłka: 18-11-2024
DELPHI
AF10402-12B1
5012759981160
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: DELPHI, Indeks: AF10402-12B1, EAN: 5012759981160

Koncern który wyprodukował przepływomierz powietrza citroen peugeot af10402-12b1 jest DELPHI. Artykuł przepływomierz powietrza citroen peugeot AF10402-12B1 zastosowanie znajdzie dla Alfa romeo 159 (939) z silnikiem 1.9 JTS (118kW/160KM) produkowanym w 2005.09 - 2011.11 z kodem silnika: 939 A6.000 oraz Alfa romeo 159 sportwagon (939) z silnikiem 1.9 JTS (118kW/160KM) produkowanym w 2006.03 - 2011.11 z kodem silnika: 939 A6.000 oraz Alfa romeo 166 (936) z silnikiem 2.4 JTD (132kW/180KM) produkowanym w 2006.07 - 2007.06 z kodem silnika: 841 M.000Citroën Relay autobus z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/157KM) produkowanym w 2006.09 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Citroën Relay platforma / podwozie z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/157KM) produkowanym w 2006.09 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Citroën Relay van z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/157KM) produkowanym w 2006.09 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT)Fiat Croma (194) z silnikiem 2.4 D Multijet (147kW/200KM) produkowanym w 2005.06 - z kodem silnika: 939 A3.000 oraz Fiat Ducato autobus (250, 290) z silnikiem 150 Multijet 3,0 D (107kW/146KM) produkowanym w 2010.04 - z kodem silnika: F1CE3481N oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (250, 290) z silnikiem 150 Multijet 3,0 D (107kW/146KM) produkowanym w 2010.04 - z kodem silnika: F1CE3481N - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to AF10402-12B1, numer oryginału to 51827033.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.