PRZEWÓD INTERCOOLERA DOBLO II 1.6MJTD

(0)
0 0 14 ID: 914778
23,99
Zamów do 19:30 - wysyłka: jutro!
HORTUM
19034
8681206214914
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: HORTUM, Indeks: 19034, EAN: 8681206214914

Producentem produktu przewód intercoolera doblo ii 1.6mjtd 19034 jest firma HORTUM. Podzespół przewód intercoolera doblo ii 1.6mjtd 19034 dedykowany jest dla Citroën Berlingo (mf) z silnikiem 1.8 D (MFA9A) (43kW/58KM) produkowanym w 1998.07 - z kodem silnika: A9A (XUD7) oraz Citroën Berlingo nadwozie pełne (m_) z silnikiem 1.8 D (MBA9A, MCA9A) (43kW/59KM) produkowanym w 1996.07 - z kodem silnika: A9A (XUD7) oraz Citroën C15 (vd-_) z silnikiem 1.8 D (44kW/60KM) produkowanym w 1986.07 - 2000.12 z kodem silnika: 161A (XUD7)Fiat Ducato autobus (230) z silnikiem 1.9 D (50kW/68KM) produkowanym w 1998.04 - 2002.04 z kodem silnika: DJY,D9B,D9B (XUD9A) oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (230l) z silnikiem 1.9 D (50kW/68KM) produkowanym w 1998.04 - 2002.04 z kodem silnika: DJY oraz Fiat Ducato platforma / podwozie (230) z silnikiem 1.9 D (50kW/68KM) produkowanym w 1998.04 - 2002.04 z kodem silnika: DJYMercedes-benz Klasa s (w116) z silnikiem 280 S (116.020) (115kW/156KM) produkowanym w 1972.08 - 1980.07 z kodem silnika: M 110.922 oraz Mercedes-benz Klasa s (w126) z silnikiem 420 SE,SEL (165kW/224KM) produkowanym w 1985.10 - 1991.06 z kodem silnika: M 116.965 oraz Mercedes-benz Klasa s coupe (c126) z silnikiem 420 SEC (126.046) (150kW/204KM) produkowanym w 1985.10 - 1991.06 z kodem silnika: M 116.965 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 19034, numer oryginału to 51832089-2.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.