ROZPIERAK HAMULCOWY WP 1 1402 11402 TYŁ FIAT DUCATO MAX PRAWY 94-02 JUMPER/BOXER

(1)
0 0 189 ID: 4548
19,99
Zamów do 19:30 (jutro) - wysyłka: 24-12-2024
WP
1.1402
5905857618598
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: WP, Indeks: 1.1402, EAN: 5905857618598

Koncern który wyprodukował rozpierak hamulcowy tył fiat ducato max prawy 94-02 jumper/boxer 1.1402 jest WP. Wyrób rozpierak hamulcowy tył fiat ducato max prawy 94-02 jumper/boxer 1.1402 zastosowanie znajdzie dla Citroën Relay autobus (230p) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1999.01 - 2002.04 z kodem silnika: D9B (XUD9A/U) oraz Citroën Relay nadwozie pełne (230l) z silnikiem 1.9 D (50kW/68KM) produkowanym w 1999.07 - 2002.04 z kodem silnika: DJY (XUD9A) oraz Citroën Relay platforma / podwozie (230) z silnikiem 1.9 TD (68kW/92KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: D8C (XUD9UTF)Fiat Ducato autobus (230) z silnikiem 1.9 D Combinato (51kW/69KM) produkowanym w 1995.06 - 2002.04 z kodem silnika: 230 A2.000 oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (230l) z silnikiem 1.9 D (50kW/68KM) produkowanym w 1998.04 - 2002.04 z kodem silnika: DJY oraz Fiat Ducato platforma / podwozie (230) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: 230 A2.000Peugeot Boxer autobus (230p) z silnikiem 1.9 D (51kW/69KM) produkowanym w 1994.03 - 2002.04 z kodem silnika: D9B (XUD9AU) oraz Peugeot Boxer nadwozie pełne (230l) z silnikiem 1.9 D (50kW/68KM) produkowanym w 1999.07 - 2002.04 z kodem silnika: DJY (XUD9A) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 1.1402, kod EAN to 5905857618598, numer oryginału to 11402.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.