SONDA LAMBDA BMW

(0)
0 0 14 ID: 1013435
116,99
Zamów do 21:30 - wysyłka: jutro!
MAGNETI MARELLI
OSM129
8001063816548
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: OSM129, EAN: 8001063816548

Firma która wyprodukowała sonda lambda bmw osm129 jest MAGNETI MARELLI. Część sonda lambda bmw OSM129 dedykowany jest przede wszystkim dla Bmw 3 (e36) z silnikiem 320 i (110kW/150KM) produkowanym w 1990.09 - 1998.02 z kodem silnika: M50 B20 (206S1),M50 B20 (206S2),M52 B20 (206S3) oraz Bmw 3 (e46) z silnikiem 328 i (142kW/193KM) produkowanym w 1998.02 - 2000.06 z kodem silnika: M52 B28 (286S2) oraz Bmw 3 compact (e46) z silnikiem 325 ti (141kW/192KM) produkowanym w 2001.06 - 2005.02 z kodem silnika: M54 B25 (256S5)Citroën Ax (za-_) z silnikiem 10 (33kW/45KM) produkowanym w 1986.07 - 1998.12 z kodem silnika: CDY (TU9M) oraz Citroën Xsara (n1) z silnikiem 1.8 i Aut. (74kW/101KM) produkowanym w 1997.04 - 2000.09 z kodem silnika: LFZ (XU7JP) oraz Citroën Xsara coupe (n0) z silnikiem 2.0 i 16V (120kW/163KM) produkowanym w 1998.02 - 2005.03 z kodem silnika: RFS (XU10J4RS)Peugeot 306 hatchback (7a, 7c, n3, n5) z silnikiem 2.0 S16 (120kW/163KM) produkowanym w 1996.03 - 2001.05 z kodem silnika: RFS (XU10J4RS) oraz Peugeot 405 mk ii (4b) z silnikiem 1.6 (65kW/88KM) produkowanym w 1992.08 - 1995.10 z kodem silnika: BDY (XU5M2Z),BDY (XU5M3Z) ,BDZ (XU5M),BFZ (XU5JP) oraz Peugeot 405 mk ii estate (4e) z silnikiem 1.6 (65kW/88KM) produkowanym w 1992.08 - 1996.10 z kodem silnika: BDY (XU5M2Z),BDY (XU5M3Z) ,BDZ (XU5M),BFZ (XU5JP) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to OSM129, numer oryginału to 11781437586.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.