Sprężynki do szczęk hamulcowych QUICK BRAKE 105-0637 410638000

(1)
0 0 28
21,99
Zamów do 17:30 (poniedziałek) - wysyłka: 24-09-2024
QUICK BRAKE
105-0637
5706021003086
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: QUICK BRAKE, Indeks: 105-0637, EAN: 5706021003086

Producentem produktu sprężynki do szczęk hamulcowych 105-0637 jest firma QUICK BRAKE. Komponent sprężynki do szczęk hamulcowych 105-0637 przeznaczony jest dla Opel Astra f (56_, 57_) z silnikiem 1.8 i 16V (92kW/125KM) produkowanym w 1993.06 - 1994.10 z kodem silnika: C 18 XE oraz Opel Astra f hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) z silnikiem 1.8 i 16V (85kW/116KM) produkowanym w 1994.09 - 1998.01 z kodem silnika: C 18 XEL,X 18 XE oraz Opel Astra f kabriolet (53_b) z silnikiem 1.8 i 16V (85kW/116KM) produkowanym w 1994.11 - 2001.03 z kodem silnika: C 18 XEL,X 18 XESaab 900 mk ii z silnikiem 2.0 -16 Turbo (136kW/185KM) produkowanym w 1993.07 - 1998.02 z kodem silnika: B204L oraz Saab 900 mk ii coupe z silnikiem 2.0 -16 Turbo (136kW/185KM) produkowanym w 1993.12 - 1998.02 z kodem silnika: B204L oraz Saab 900 mk ii kabriolet z silnikiem 2.0 -16 Turbo (136kW/185KM) produkowanym w 1993.12 - 1998.02 z kodem silnika: B204LToyota Camry (_v2_) z silnikiem 1.8 i (SV20_) (66kW/90KM) produkowanym w 1986.10 - 1988.08 z kodem silnika: 1S-L oraz Toyota Camry liftback (_v1_) z silnikiem 1.8 (66kW/90KM) produkowanym w 1983.02 - 1986.10 z kodem silnika: 1S-L oraz Toyota Camry sedan (_v1_) z silnikiem 1.8 (66kW/90KM) produkowanym w 1983.02 - 1986.10 z kodem silnika: 1S-L - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 105-0637, kod EAN to 5706021003086, numer oryginału to 410638000.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.