Sprężynki szczęk hamulcowych QUICK BRAKE 105-0875 SFK403

(1)
0 0 38 ID: 497930
17,99
Zamów do 3:30 (jutro) - wysyłka: jutro!
QUICK BRAKE
105-0875
5706021105551
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: QUICK BRAKE, Indeks: 105-0875, EAN: 5706021105551

Firma która wyprodukowała sprężynki do szczęk hamulcowych 105-0875 jest QUICK BRAKE. Część sprężynki do szczęk hamulcowych 105-0875 przeznaczony jest dla Citroën Relay autobus z silnikiem 2.2 HDi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: 4HV (P22DTE) oraz Citroën Relay platforma / podwozie z silnikiem 2.2 HDi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: 4HV (P22DTE) oraz Citroën Relay van z silnikiem 2.2 HDi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: 4HV (P22DTE)Fiat Ducato autobus (250, 290) z silnikiem 100 Multijet 2,2 D (74kW/100KM) produkowanym w 2006.07 - z kodem silnika: 4HV oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (250, 290) z silnikiem 100 Multijet 2,2 D (74kW/100KM) produkowanym w 2006.07 - z kodem silnika: 4HV oraz Fiat Ducato platforma / podwozie (250, 290) z silnikiem 100 Multijet 2,2 D (74kW/100KM) produkowanym w 2006.07 - z kodem silnika: 4HVPeugeot Boxer autobus z silnikiem 2.2 HDi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: 4HV (P22DTE) oraz Peugeot Boxer nadwozie pełne z silnikiem 2.2 HDi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: 4HV (P22DTE) oraz Peugeot Boxer platforma / podwozie z silnikiem 2.2 HDi 100 (74kW/101KM) produkowanym w 2006.04 - z kodem silnika: 4HV (P22DTE) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 105-0875, kod EAN to 5706021105551, numer oryginału to SFK403.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.