Uszczelka miski olejowej ELRING 559.020 7700857225

(1)
0 0 56 ID: 407474
37,99
Zamów do 21:30 - wysyłka: jutro!
ELRING
559.020
4041248440650
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: ELRING, Indeks: 559.020, EAN: 4041248440650

Koncern który wyprodukował uszczelka miski olejowej 559.020 jest ELRING. Element uszczelka miski olejowej 559.020 przeznaczony jest dla Nissan Interstar autobus (x70) z silnikiem dCI 90 (66kW/90KM) produkowanym w 2002.07 - z kodem silnika: G9T 722 oraz Nissan Interstar nadwozie pełne (x70) z silnikiem dCI 90 (66kW/90KM) produkowanym w 2002.07 - z kodem silnika: G9T 722 oraz Nissan Interstar platforma / podwozie z silnikiem dCi 100 (73kW/99KM) produkowanym w 2004.02 - z kodem silnika: G9U 720Opel Movano combi (j9) z silnikiem 2.2 DTI (66kW/90KM) produkowanym w 2000.09 - z kodem silnika: G9T 720,G9T 750,G9T 722 oraz Opel Movano nadwozie pełne (f9) z silnikiem 2.2 DTI (66kW/90KM) produkowanym w 2000.09 - z kodem silnika: G9T 720,G9T 750,G9T 722 oraz Opel Movano platforma / podwozie (u9, e9) z silnikiem 2.2 DTI (66kW/90KM) produkowanym w 2000.09 - z kodem silnika: G9T 720,G9T 750,G9T 722Renault Avantime (de0_) z silnikiem 2.2 dCi (DE01) (110kW/150KM) produkowanym w 2002.05 - 2003.05 z kodem silnika: G9T 712 oraz Renault Espace mk iii (je0_) z silnikiem 2.2 dCi (JE0K) (95kW/130KM) produkowanym w 2000.10 - 2002.10 z kodem silnika: G9T 710,G9T 642 oraz Renault Espace mk iv (jk0/1_) z silnikiem 2.2 dCi (JK0H) (110kW/150KM) produkowanym w 2002.11 - z kodem silnika: G9T 742,G9T 743 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 559.020, kod EAN to 4041248440650, numer oryginału to 7700857225.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.