WKRETAK KRZYZAK PH2X100MM ELEKTRYCZNY IZOLOWANY 1000V MAGNETYCZNY YATO SZT YATO

(1)
0 0 4 ID: 645880
9,99
Zamów do 21:30 - wysyłka: jutro!
YATO
YT-2823
5906083928239
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: YATO, Indeks: YT-2823, EAN: 5906083928239

Opis produktu

Wkrętak krzyżakowy YT-2823 z izolacją VDE, wykonany z wytrzymałej stali S2 o twardości HRC 56-60.

  • grot krzyżakowy typu philips rozmiar PH2
  • długość grotu: 100 mm
  • wielokomponentowa rękojeść z certyfikatem VDE, która zapewnia izolację do 1000 V AC
  • antypoślizgowe właściwości, dzięki specjalnym miniwypustkom w miejscu układania się opuszek palców oraz nacięciach na rączce

Wkrętak izolowany krzyżakowy YT-2823 został przetestowany w akredytowanym przez niemiecki instytut kontroli VDE laboratorium i spełniają wymagania normy EN 60900.

Przeznaczenie / Zastosowanie

Narzędzia z certyfikatem VDE to gwarancja bezpieczeństwa podczas wykonywania prac przy instalacjach elektrycznych, czy urządzeniach będących pod napięciem do 1000V. Narzędzia YATO VDE posiadają właściwości antypoślizgowe, a seria pełnoizolowana doskonale sprawdzi się podczas pracy przy materiałach podatnych na zarysowania. Izolacja VDE nie tylko skutecznie chroni przed porażeniem prądem, ale również zabezpieczy użytkownika przed przypadkowym porysowaniem materiałów z tworzywa sztucznego czy metali kolorowych takich jak miedź, mosiądz czy aluminium.

Przeczytaj więcej o narzędziach YATO VDE tutaj, sprawdź ulotkę tutaj

Sprawdź również

Dane techniczne

indeksYT-2823
EAN5906083928239
MarkaYato
Waga brutto (kg)0.0960
x120
x12
x2520
Długość robocza [mm]100
GrotPhilips (PH)
Model / przeznaczenieIzolowane
Rozmiar grotuPH2
Ilość elementów [szt.]1

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.