Wyprzedaż

WOSK K2 MAXIMA 5L

(1)
0 0 191 ID: 879419
57,99
Zamów do 12:00 (jutro) - wysyłka: jutro!
K2
M152
5906534000330
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: K2, Indeks: M152, EAN: 5906534000330

Hydrowosk do suszenia i nabłyszczania pojazdów na myjniach automatycznych z wentylacją wymuszoną oraz na myjniach ręcznych. Po nałożeniu nie pozostawia białych smug na szybach i karoserii. Dawkowany i rozpylany na uprzednio umytą karoserię samochodu pozwala na natychmiastowe rozdrobnienie warstwy wodnej na kropelki, które zostają z łatwością usunięte przy pomocy wentylacji wymuszonej lub ręcznie przy pomocy ,,zbieraczki?. Nie wymaga stosowania dodatkowych produktów osuszających. Pozostawia cienką warstwę ochronną na samochodzie zapewniając wyrazistość lakieru. Dobra wytrzymałość w niskich temperaturach około 0°C oraz dobra kompatybilność z wodami wapiennymi pozwala na doskonałe działanie podczas zimy i w układach zasilanych bardzo twardą wodą aż do 60°F. Aby to ustalić należy przeprowadzić próby praktyczne. Nie niszczy powierzchni gumowych. Nadaje się do stosowania zarówno na zimno, jak i na gorąco.

SPOSÓB UŻYCIA:

Systemy wyposażone w elektroniczne pompy dozujące:
Używać nierozcieńczonego wosku. Wyregulować zasysanie w granicach pomiędzy 15 i 25 ml wosku MAXIMA na każdy cykl mycia.

Systemy dozujące do mycia samochodów typu Venturi:
rozcieńczyć 5% środka MAXIMA w wodzie (0.5 litra produktu na każde 10 litrów wody). Wyregulować stopień zasysania na dawkowanie około 300/500 ml rozcieńczonego wosku na każdy cykl mycia. Optymalna ilość dawki zależy od twardości wody, rodzaju układu (metody spłukiwania, rozpylania) oraz od warunków atmosferycznych (temperatura, wilgotność).

 

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.