ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY OPEL ASTRA G 98-05

(0)
0 0 15 ID: 933204
148,99
Zamów do 19:30 (poniedziałek) - wysyłka: 19-11-2024
YSPARTS
YS-BC0629
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: YSPARTS, Indeks: YS-BC0629, EAN:

Części samochodowe YSPART zyskały dużą popularność głównie dzięki bardzo dobrej jakości zastosowanych materiałów. Produkcja zacisków hamulcowych do większości znanych marek pojazdów w Europie spowodowała, że firma jest jedną z najczęściej wybieranych przez kierowców. Dodatkowym atutem jest atrakcyjna cena będąca potwierdzeniem, że dobry produkt nie musi być drogi. YSPARTS produkuje części, w tym zaciski hamulcowe, dla takich firm jak Honda, Mazda, Toyota czy Fiat, zapewniając bezpieczeństwo, zarówno w miejskich jak i autostradowych warunkach.

Koncern który wyprodukował zacisk hamulc. tył lewy opel astra g 98-05 ys-bc0629 jest YSPARTS. Część zacisk hamulc. tył lewy opel astra g 98-05 YS-BC0629 pasuje do takich pojazdów jak Chevrolet Corsa kombi z silnikiem 1.6 GLS (68kW/92KM) produkowanym w 1997.08 - 2002.07 z kodem silnika: C 16 NE oraz Chevrolet Corsa sedan z silnikiem 1.6 GLS (68kW/92KM) produkowanym w 1994.08 - 2002.07 z kodem silnika: B 16 NEOpel Astra g coupe (f07_) z silnikiem 1.6 16V (74kW/101KM) produkowanym w 2000.03 - 2005.05 z kodem silnika: Z 16 XE oraz Opel Astra g hatchback (f48_, f08_) z silnikiem 1.2 16V (48kW/65KM) produkowanym w 1998.02 - 2000.09 z kodem silnika: X 12 XE oraz Opel Astra g kabriolet (f67) z silnikiem 1.6 16V (74kW/101KM) produkowanym w 2001.03 - 2005.10 z kodem silnika: Z 16 XE - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to YS-BC0629, numer oryginału to 542296.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.