Amortyzator RANCHO RS5405

(1)
0 0 31 ID: 271408
207,99
Zamów do 19:30 - wysyłka: 02-10-2024
RANCHO
RS5405
039703540506
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: RANCHO, Indeks: RS5405, EAN: 039703540506

Stabilna praca układu jezdnego i hamulcowego, w dużej mierze zależy od efektywności układu tłumiącego, czyli od amortyzatora. Wyposażony w komorę kompensacyjną mechanizm ma za zadanie sprawnie przechwycić gwałtowny skok energii o różnym przyspieszeniu, częstotliwości oraz amplitudzie, powstających podczas jazdy, a szczególnie przy kontakcie koła z nierównością podłoża.

Takie uderzenie energii jest zawsze gwałtowne i może mieć zgubny wpływ na inne elementy zawieszenia. Zdarzają się nawet wypadki urwania koła po najeździe na wyrwę w jezdni i chociaż są to wydarzenia skrajne, to doprowadziła do nich zawsze jazda z niesprawnym układem tłumiącym. Wydajny amortyzator przechwyci energię takiego najazdu, a dzięki komorze kompensacyjnej zneutralizuje ją i przekaże równomiernie rozłożoną już na cztery koła pojazdu. Jak łatwo obliczyć, moc energii spadnie czterokrotnie, a dzięki stabilnemu rozłożeniu, nie będzie ona mieć większego wpływu na zawieszenie pojazdu i zachowana zostanie płynność jazdy.

Koncern który wyprodukował amortyzator rs5405 jest RANCHO. Element amortyzator RS5405 zastosowanie znajdzie dla Land rover 90/110 (dhmc) z silnikiem 2.5 4x4 (62kW/84KM) produkowanym w 1985.09 - 1990.07 z kodem silnika: 17 H oraz Land rover Range rover   (ae, an, haa, hab, ham, hbm, re, rn) z silnikiem 2.4 TD 4x4 (89kW/121KM) produkowanym w 1989.10 - 1992.02 z kodem silnika: 11 A - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to RS5405, kod EAN to 039703540506.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.