Amortyzator RANCHO RS5405

(1)
0 0 30 ID: 271408
207,99
Zamów do 19:30 - wysyłka: 02-10-2024
RANCHO
RS5405
039703540506
24 months
30 days
14 days

Producent: RANCHO, Indeks: RS5405, EAN: 039703540506

Stabilna praca układu jezdnego i hamulcowego, w dużej mierze zależy od efektywności układu tłumiącego, czyli od amortyzatora. Wyposażony w komorę kompensacyjną mechanizm ma za zadanie sprawnie przechwycić gwałtowny skok energii o różnym przyspieszeniu, częstotliwości oraz amplitudzie, powstających podczas jazdy, a szczególnie przy kontakcie koła z nierównością podłoża.

Takie uderzenie energii jest zawsze gwałtowne i może mieć zgubny wpływ na inne elementy zawieszenia. Zdarzają się nawet wypadki urwania koła po najeździe na wyrwę w jezdni i chociaż są to wydarzenia skrajne, to doprowadziła do nich zawsze jazda z niesprawnym układem tłumiącym. Wydajny amortyzator przechwyci energię takiego najazdu, a dzięki komorze kompensacyjnej zneutralizuje ją i przekaże równomiernie rozłożoną już na cztery koła pojazdu. Jak łatwo obliczyć, moc energii spadnie czterokrotnie, a dzięki stabilnemu rozłożeniu, nie będzie ona mieć większego wpływu na zawieszenie pojazdu i zachowana zostanie płynność jazdy.

Koncern który wyprodukował amortyzator rs5405 jest RANCHO. Element amortyzator RS5405 zastosowanie znajdzie dla Land rover 90/110 (dhmc) z silnikiem 2.5 4x4 (62kW/84KM) produkowanym w 1985.09 - 1990.07 z kodem silnika: 17 H oraz Land rover Range rover   (ae, an, haa, hab, ham, hbm, re, rn) z silnikiem 2.4 TD 4x4 (89kW/121KM) produkowanym w 1989.10 - 1992.02 z kodem silnika: 11 A - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to RS5405, kod EAN to 039703540506.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.