FILTR OLEJU FIAT

(0)
0 0 23 ID: 1027915
35,99
Zamów do 14:30 - wysyłka: 18-11-2024
PROFIPOWER
1F0049
5904270135934
24 months
30 days
14 days

Producent: PROFIPOWER, Indeks: 1F0049, EAN: 5904270135934

Producentem produktu filtr oleju fiat 1f0049 jest firma PROFIPOWER. Wyrób filtr oleju fiat 1F0049 pasuje do takich pojazdów jak Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 2.0 16V T.S. (110kW/150KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.01 z kodem silnika: AR 67204 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 2.0 16V T.S. (110kW/150KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.01 z kodem silnika: AR 67204 oraz Alfa romeo 147 (937) z silnikiem 2.0 16V T.SPARK (937AXC1_) (110kW/150KM) produkowanym w 2001.01 - 2010.03 z kodem silnika: AR 32310Fiat Brava (182) z silnikiem 1.4 (182.BG) (55kW/75KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A5.000 oraz Fiat Bravo i (182) z silnikiem 1.4 (182.AG) (55kW/75KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A5.000 oraz Fiat Bravo ii (198) z silnikiem 1.9 D Multijet (85kW/116KM) produkowanym w 2006.11 - z kodem silnika: 192 B4.000,192 A1.000Lancia Delta mk ii (836) z silnikiem 1.8 i.e. 16V (836AQ) (83kW/113KM) produkowanym w 1996.03 - 1999.08 z kodem silnika: 182 A2.000 oraz Lancia Lybra (839ax) z silnikiem 1.8 16V (839AXB1A, 839AXG1A) (96kW/131KM) produkowanym w 1999.07 - 2005.10 z kodem silnika: 839 A4.000,839 A7.000,839 A9.000 oraz Lancia Lybra sw (839bx) z silnikiem 1.8 16V (839BXB1A, 839BXG1A) (96kW/131KM) produkowanym w 1999.07 - 2005.10 z kodem silnika: 839 A4.000,839 A7.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 1F0049, numer oryginału to W7003.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

No reviews found!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.