FILTR OLEJU FIAT

(0)
0 0 24 ID: 1027915
35,99
Zamów do 14:30 - wysyłka: 18-11-2024
PROFIPOWER
1F0049
5904270135934
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: PROFIPOWER, Indeks: 1F0049, EAN: 5904270135934

Producentem produktu filtr oleju fiat 1f0049 jest firma PROFIPOWER. Wyrób filtr oleju fiat 1F0049 pasuje do takich pojazdów jak Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 2.0 16V T.S. (110kW/150KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.01 z kodem silnika: AR 67204 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 2.0 16V T.S. (110kW/150KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.01 z kodem silnika: AR 67204 oraz Alfa romeo 147 (937) z silnikiem 2.0 16V T.SPARK (937AXC1_) (110kW/150KM) produkowanym w 2001.01 - 2010.03 z kodem silnika: AR 32310Fiat Brava (182) z silnikiem 1.4 (182.BG) (55kW/75KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A5.000 oraz Fiat Bravo i (182) z silnikiem 1.4 (182.AG) (55kW/75KM) produkowanym w 1995.10 - 2001.10 z kodem silnika: 182 A5.000 oraz Fiat Bravo ii (198) z silnikiem 1.9 D Multijet (85kW/116KM) produkowanym w 2006.11 - z kodem silnika: 192 B4.000,192 A1.000Lancia Delta mk ii (836) z silnikiem 1.8 i.e. 16V (836AQ) (83kW/113KM) produkowanym w 1996.03 - 1999.08 z kodem silnika: 182 A2.000 oraz Lancia Lybra (839ax) z silnikiem 1.8 16V (839AXB1A, 839AXG1A) (96kW/131KM) produkowanym w 1999.07 - 2005.10 z kodem silnika: 839 A4.000,839 A7.000,839 A9.000 oraz Lancia Lybra sw (839bx) z silnikiem 1.8 16V (839BXB1A, 839BXG1A) (96kW/131KM) produkowanym w 1999.07 - 2005.10 z kodem silnika: 839 A4.000,839 A7.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 1F0049, numer oryginału to W7003.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.