FILTR POWIETRZA CITROEN PEUGEOT

(0)
0 0 31 ID: 1047861
112,99
Zamów do 19:30 (jutro) - wysyłka: 19-11-2024
PROFIPOWER
2F0009
5904270137082
24 months
30 days
14 days

Producent: PROFIPOWER, Indeks: 2F0009, EAN: 5904270137082

Producentem produktu filtr powietrza citroen peugeot 2f0009 jest firma PROFIPOWER. Część filtr powietrza citroen peugeot 2F0009 zastosować można w Citroen Jumper nadwozie pełne z silnikiem 2.0 BlueHDi 110 (81KW/110 KM) produkowanym w 2016.04 - . z kodem silnika: AHM (DW10FUE) oraz Citroen Jumper platforma / podwozie z silnikiem 2.0 BlueHDi 110 (81KW/110 KM) produkowanym w 2016.04 - . z kodem silnika: AHM (DW10FUE) oraz Citroën Relay autobus z silnikiem 2.2 HDi 110 (81kW/110KM) produkowanym w 2011.07 - z kodem silnika: 4HG (P22DTE)Fiat Ducato autobus (250, 290) z silnikiem 150 Multijet 3,0 D (107kW/146KM) produkowanym w 2010.04 - z kodem silnika: F1CE3481N oraz Fiat Ducato autobus (250_, 290_) z silnikiem 140 Multijet 3,0 D (103KW/140 KM) produkowanym w 2006.07 - 2014.07 z kodem silnika: - oraz Fiat Ducato furgon (250_, 290_) z silnikiem 140 Multijet 3,0 D (103KW/140 KM) produkowanym w 2006.07 - 2014.07 z kodem silnika: -Peugeot Boxer autobus z silnikiem 2.2 HDi 110 (81kW/110KM) produkowanym w 2011.03 - z kodem silnika: 4HG (P22DTE) oraz Peugeot Boxer nadwozie pełne z silnikiem 3.0 HDi 175 (130kW/177KM) produkowanym w 2011.03 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Peugeot Boxer platforma / podwozie z silnikiem 2.2 HDi 110 (81kW/110KM) produkowanym w 2011.03 - z kodem silnika: 4HG (P22DTE) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 2F0009, numer oryginału to 1349042080.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

No reviews found!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.