FILTR POWIETRZA CITROEN PEUGEOT

(0)
0 0 30 ID: 1047861
112,99
Zamów do 19:30 (jutro) - wysyłka: 19-11-2024
PROFIPOWER
2F0009
5904270137082
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: PROFIPOWER, Indeks: 2F0009, EAN: 5904270137082

Producentem produktu filtr powietrza citroen peugeot 2f0009 jest firma PROFIPOWER. Część filtr powietrza citroen peugeot 2F0009 zastosować można w Citroen Jumper nadwozie pełne z silnikiem 2.0 BlueHDi 110 (81KW/110 KM) produkowanym w 2016.04 - . z kodem silnika: AHM (DW10FUE) oraz Citroen Jumper platforma / podwozie z silnikiem 2.0 BlueHDi 110 (81KW/110 KM) produkowanym w 2016.04 - . z kodem silnika: AHM (DW10FUE) oraz Citroën Relay autobus z silnikiem 2.2 HDi 110 (81kW/110KM) produkowanym w 2011.07 - z kodem silnika: 4HG (P22DTE)Fiat Ducato autobus (250, 290) z silnikiem 150 Multijet 3,0 D (107kW/146KM) produkowanym w 2010.04 - z kodem silnika: F1CE3481N oraz Fiat Ducato autobus (250_, 290_) z silnikiem 140 Multijet 3,0 D (103KW/140 KM) produkowanym w 2006.07 - 2014.07 z kodem silnika: - oraz Fiat Ducato furgon (250_, 290_) z silnikiem 140 Multijet 3,0 D (103KW/140 KM) produkowanym w 2006.07 - 2014.07 z kodem silnika: -Peugeot Boxer autobus z silnikiem 2.2 HDi 110 (81kW/110KM) produkowanym w 2011.03 - z kodem silnika: 4HG (P22DTE) oraz Peugeot Boxer nadwozie pełne z silnikiem 3.0 HDi 175 (130kW/177KM) produkowanym w 2011.03 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Peugeot Boxer platforma / podwozie z silnikiem 2.2 HDi 110 (81kW/110KM) produkowanym w 2011.03 - z kodem silnika: 4HG (P22DTE) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 2F0009, numer oryginału to 1349042080.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.