K2 VIZIO PRO niewidzialna wycieraczka 150ml

(1)
0 0 124 ID: 818217
27,99
Zamów do 18:30 (poniedziałek) - wysyłka: 26-11-2024
K2
D4028
5906534017543
24 months
30 days
14 days

Producent: K2, Indeks: D4028, EAN: 5906534017543

K2 VIZIO PRO - marzenie każdego kierowcy i samochodu. Produkt niezwykły, który niczym pole siłowe odpycha od przedniej szyby deszcz i zabrudzenia, zwiększając pole widzenia i bezpieczeństwo jazdy samochodem. Jedyna, prawdziwa, oryginalna niewidzialna wycieraczka. W 100% profesjonalna powłoka hydrofobowa, tworząca na powierzchni szyby trwałą i solidną barierę ochronną.

K2 VIZIO PRO znacząco poprawia widoczność w czasie opadów deszczu. Po użyciu powłoki szyba staje się niezwykle gładka, a pęd powietrza z łatwością spycha z niej krople wody oraz śnieg. Burza, ulewa, zamieć śnieżna - nie stanowią dla niej wyzwania.

Efekt samoistnego odprowadzania wody z powierzchni szyby ułatwia jazdę już od prędkości 45 km/h. Czym większa prędkość lub natężenie opadów, tym produkt działa skuteczniej. Dodatkowa powstała na powierzchni szyby powłoka ochrona ułatwia usuwanie zanieczyszczeń, pozostałości po owadach, a w okresie zimowym redukuje zamarzanie szyby i osadzanie się szronu.

Szyba z niewidzialną wycieraczką daje się znacznie łatwiej odmrozić i dłużej pozostaje czysta.

Ponadto powłoka K2 VIZIO PRO wydłuża żywotność piór wycieraczek, które pracują pod mniejszym obciążeniem i wolniej się zużywają.

Niewidzialna wycieraczka K2 VIZIO PRO, choć zaprojektowana z myślą o użyciu przez profesjonalnych odbiorców, jest wyjątkowo prosta w aplikacji. Bez problemu poradzi z nią sobie każdy użytkownik. Wypróbuj ją już dziś i zwiększ bezpieczeństwo oraz komfort jazdy samochodem.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.