K2 VIZIO PRO niewidzialna wycieraczka 150ml

(1)
0 0 109 ID: 818217
26,99
Zamów do 17:30 (jutro) - wysyłka: 07-11-2024
K2
D4028
5906534017543
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: K2, Indeks: D4028, EAN: 5906534017543

K2 VIZIO PRO - marzenie każdego kierowcy i samochodu. Produkt niezwykły, który niczym pole siłowe odpycha od przedniej szyby deszcz i zabrudzenia, zwiększając pole widzenia i bezpieczeństwo jazdy samochodem. Jedyna, prawdziwa, oryginalna niewidzialna wycieraczka. W 100% profesjonalna powłoka hydrofobowa, tworząca na powierzchni szyby trwałą i solidną barierę ochronną.

K2 VIZIO PRO znacząco poprawia widoczność w czasie opadów deszczu. Po użyciu powłoki szyba staje się niezwykle gładka, a pęd powietrza z łatwością spycha z niej krople wody oraz śnieg. Burza, ulewa, zamieć śnieżna - nie stanowią dla niej wyzwania.

Efekt samoistnego odprowadzania wody z powierzchni szyby ułatwia jazdę już od prędkości 45 km/h. Czym większa prędkość lub natężenie opadów, tym produkt działa skuteczniej. Dodatkowa powstała na powierzchni szyby powłoka ochrona ułatwia usuwanie zanieczyszczeń, pozostałości po owadach, a w okresie zimowym redukuje zamarzanie szyby i osadzanie się szronu.

Szyba z niewidzialną wycieraczką daje się znacznie łatwiej odmrozić i dłużej pozostaje czysta.

Ponadto powłoka K2 VIZIO PRO wydłuża żywotność piór wycieraczek, które pracują pod mniejszym obciążeniem i wolniej się zużywają.

Niewidzialna wycieraczka K2 VIZIO PRO, choć zaprojektowana z myślą o użyciu przez profesjonalnych odbiorców, jest wyjątkowo prosta w aplikacji. Bez problemu poradzi z nią sobie każdy użytkownik. Wypróbuj ją już dziś i zwiększ bezpieczeństwo oraz komfort jazdy samochodem.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.