LAKIER SREBRNO-SZARY M-1037 - 150ML AUTO-RENOLAK

(1)
0 0 95 ID: 764582
17,99
Zamów do 5:30 (poniedziałek) - wysyłka: 25-11-2024
WESCO
00370
5906715700370
24 months
30 days
14 days

Producent: WESCO, Indeks: 00370, EAN: 5906715700370

Producentem produktu lakier srebrno-szary m-1037 - 150ml auto-renolak 00370 jest firma WESCO. Komponent lakier srebrno-szary m-1037 - 150ml auto-renolak 00370 pasuje do takich pojazdów jak Audi 100 (43, c2) z silnikiem 1.6 (63kW/85KM) produkowanym w 1976.08 - 1982.07 z kodem silnika: YV oraz Audi 100 (44, 44q, c3) z silnikiem 1.8 (65kW/88KM) produkowanym w 1986.02 - 1988.07 z kodem silnika: SH oraz Audi 100 (4a, c4) z silnikiem 2.0 (74kW/100KM) produkowanym w 1990.12 - 1994.06 z kodem silnika: AAECitroën Jumpy (u6u) z silnikiem 1.6 (58kW/79KM) produkowanym w 1995.10 - z kodem silnika: 220 A2.000,1580 SPI oraz Citroën Jumpy nadwozie pełne (bs_, bt_, by_, bz_) z silnikiem 1.6 i (58kW/79KM) produkowanym w 1995.10 - z kodem silnika: 220 A2.000,1580 SPI oraz Citroën Jumpy platforma / podwozie (bu_, bv_, bw_, bx_) z silnikiem 1.9 TD (68kW/92KM) produkowanym w 1999.10 - z kodem silnika: D8B (XUD9TF)Fiat Doblo nadwozie wielkopojemne (mpv) (263_, 152) z silnikiem 1.4 Natural Power (88kW/120KM) produkowanym w 2010.02 - z kodem silnika: 198 A4.000 oraz Fiat Scudo combinato (220p) z silnikiem 1.6 (58kW/79KM) produkowanym w 1996.02 - 2006.12 z kodem silnika: 220 A 2.000 oraz Fiat Scudo nadwozie pełne (220l) z silnikiem 1.6 (58kW/79KM) produkowanym w 1996.02 - 2006.12 z kodem silnika: 220 A 2.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 00370, kod EAN to 5906715700370, numer oryginału to M1037.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.