LAKIER SREBRNO-SZARY M-1037 - 150ML AUTO-RENOLAK

(1)
0 0 106 ID: 764582
17,99
Zamów do 5:30 (jutro) - wysyłka: jutro!
WESCO
00370
5906715700370
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: WESCO, Indeks: 00370, EAN: 5906715700370

Producentem produktu lakier srebrno-szary m-1037 - 150ml auto-renolak 00370 jest firma WESCO. Komponent lakier srebrno-szary m-1037 - 150ml auto-renolak 00370 pasuje do takich pojazdów jak Audi 100 (43, c2) z silnikiem 1.6 (63kW/85KM) produkowanym w 1976.08 - 1982.07 z kodem silnika: YV oraz Audi 100 (44, 44q, c3) z silnikiem 1.8 (65kW/88KM) produkowanym w 1986.02 - 1988.07 z kodem silnika: SH oraz Audi 100 (4a, c4) z silnikiem 2.0 (74kW/100KM) produkowanym w 1990.12 - 1994.06 z kodem silnika: AAECitroën Jumpy (u6u) z silnikiem 1.6 (58kW/79KM) produkowanym w 1995.10 - z kodem silnika: 220 A2.000,1580 SPI oraz Citroën Jumpy nadwozie pełne (bs_, bt_, by_, bz_) z silnikiem 1.6 i (58kW/79KM) produkowanym w 1995.10 - z kodem silnika: 220 A2.000,1580 SPI oraz Citroën Jumpy platforma / podwozie (bu_, bv_, bw_, bx_) z silnikiem 1.9 TD (68kW/92KM) produkowanym w 1999.10 - z kodem silnika: D8B (XUD9TF)Fiat Doblo nadwozie wielkopojemne (mpv) (263_, 152) z silnikiem 1.4 Natural Power (88kW/120KM) produkowanym w 2010.02 - z kodem silnika: 198 A4.000 oraz Fiat Scudo combinato (220p) z silnikiem 1.6 (58kW/79KM) produkowanym w 1996.02 - 2006.12 z kodem silnika: 220 A 2.000 oraz Fiat Scudo nadwozie pełne (220l) z silnikiem 1.6 (58kW/79KM) produkowanym w 1996.02 - 2006.12 z kodem silnika: 220 A 2.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to 00370, kod EAN to 5906715700370, numer oryginału to M1037.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.