OBUDOWA FILTRA OLEJU LCC PRODUCTS LCCF06008 1303477 FORD FIAT

(1)
0 0 55 ID: 395778
36,99
Zamów do 3:30 (jutro) - wysyłka: jutro!
LCC PRODUCTS
LCCF06008
5903792605840
24 months
30 days
14 days

Producent: LCC PRODUCTS, Indeks: LCCF06008, EAN: 5903792605840

Firma która wyprodukowała obudowa filtra oleju ford fiat lccf06008 jest LCC PRODUCTS. Produkt obudowa filtra oleju ford fiat LCCF06008 zastosowanie znajdzie dla Citroën Berlingo (b9) z silnikiem 1.6 VTi 95 (72kW/98KM) produkowanym w 2010.07 - z kodem silnika: 5FK (EP6CB) oraz Citroën Berlingo (mf) z silnikiem 1.1 i (MFHDZ, MFHFX) (44kW/60KM) produkowanym w 1996.07 - z kodem silnika: HDZ (TU1M),HFX (TU1JP) oraz Citroën Berlingo nadwozie pełne (m_) z silnikiem 1.1 i (MAHDZ, MBHDZ, MBHFX) (44kW/60KM) produkowanym w 1996.07 - z kodem silnika: HDZ (TU1M),HFX (TU1JP)Fiat 500 (312) z silnikiem 1.3 D Multijet (55kW/75KM) produkowanym w 2007.10 - z kodem silnika: 169 A1.000 oraz Fiat Doblo cargo (223) z silnikiem 1.3 D Multijet (55kW/75KM) produkowanym w 2005.10 - 2010.01 z kodem silnika: 199 A2.000 oraz Fiat Doblo nadwozie wielkopojemne (mpv) (223, 119) z silnikiem 1.3 D Multijet (62kW/84KM) produkowanym w 2005.10 - z kodem silnika: 223 A9.000Ford C-max (dm2) z silnikiem 2.0 TDCi (98kW/133KM) produkowanym w 2007.02 - 2010.09 z kodem silnika: G6DC,G6DE,G6DF oraz Ford C-max ii (dxa/cb7, dxa/ceu) z silnikiem 2.0 TDCi (100kW/136KM) produkowanym w 2011.02 - z kodem silnika: UKDB oraz Ford C-max ii van z silnikiem 2.0 TDCi (103kW/140KM) produkowanym w 2011.02 - z kodem silnika: UFDB - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to LCCF06008, kod EAN to 5903792605840, numer oryginału to 1303477.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.