OBUDOWA FILTRA OLEJU LCC PRODUCTS LCCF06008 1303477 FORD FIAT

(1)
0 0 56 ID: 395778
36,99
Zamów do 3:30 (jutro) - wysyłka: jutro!
LCC PRODUCTS
LCCF06008
5903792605840
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: LCC PRODUCTS, Indeks: LCCF06008, EAN: 5903792605840

Firma która wyprodukowała obudowa filtra oleju ford fiat lccf06008 jest LCC PRODUCTS. Produkt obudowa filtra oleju ford fiat LCCF06008 zastosowanie znajdzie dla Citroën Berlingo (b9) z silnikiem 1.6 VTi 95 (72kW/98KM) produkowanym w 2010.07 - z kodem silnika: 5FK (EP6CB) oraz Citroën Berlingo (mf) z silnikiem 1.1 i (MFHDZ, MFHFX) (44kW/60KM) produkowanym w 1996.07 - z kodem silnika: HDZ (TU1M),HFX (TU1JP) oraz Citroën Berlingo nadwozie pełne (m_) z silnikiem 1.1 i (MAHDZ, MBHDZ, MBHFX) (44kW/60KM) produkowanym w 1996.07 - z kodem silnika: HDZ (TU1M),HFX (TU1JP)Fiat 500 (312) z silnikiem 1.3 D Multijet (55kW/75KM) produkowanym w 2007.10 - z kodem silnika: 169 A1.000 oraz Fiat Doblo cargo (223) z silnikiem 1.3 D Multijet (55kW/75KM) produkowanym w 2005.10 - 2010.01 z kodem silnika: 199 A2.000 oraz Fiat Doblo nadwozie wielkopojemne (mpv) (223, 119) z silnikiem 1.3 D Multijet (62kW/84KM) produkowanym w 2005.10 - z kodem silnika: 223 A9.000Ford C-max (dm2) z silnikiem 2.0 TDCi (98kW/133KM) produkowanym w 2007.02 - 2010.09 z kodem silnika: G6DC,G6DE,G6DF oraz Ford C-max ii (dxa/cb7, dxa/ceu) z silnikiem 2.0 TDCi (100kW/136KM) produkowanym w 2011.02 - z kodem silnika: UKDB oraz Ford C-max ii van z silnikiem 2.0 TDCi (103kW/140KM) produkowanym w 2011.02 - z kodem silnika: UFDB - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to LCCF06008, kod EAN to 5903792605840, numer oryginału to 1303477.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.