PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA ALFA ROMEO 145, 146 94-

(0)
0 0 56 ID: 862260
139,99
Zamów do 17:30 (jutro) - wysyłka: 02-12-2024
KAMOKA
18001
5901779827438
24 months
30 days
14 days

Producent: KAMOKA, Indeks: 18001, EAN: 5901779827438

Firma która wyprodukowała przepływomierz powietrza alfa romeo 145, 146 94- 18001 jest KAMOKA. Część przepływomierz powietrza alfa romeo 145, 146 94- 18001 zastosować można w Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.7 i.e. 16V (95kW/129KM) produkowanym w 1994.10 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33401 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.7 i.e. 16V (95kW/129KM) produkowanym w 1994.12 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33401 oraz Alfa romeo 155 (167) z silnikiem 2.0 T.S. 16V (167.A2G) (110kW/150KM) produkowanym w 1995.03 - 1997.12 z kodem silnika: AR 67204,AR 67299Fiat Bravo i (182) z silnikiem 2.0 HGT 20V (182.AD) (108kW/147KM) produkowanym w 1995.10 - 1998.07 z kodem silnika: 182 A1.000 oraz Fiat Coupe (fa/175) z silnikiem 2.0 20V (108kW/147KM) produkowanym w 1996.08 - 1998.04 z kodem silnika: 182 A1.000 oraz Fiat Marea (185) z silnikiem 2.0 150 20V (108kW/147KM) produkowanym w 1996.09 - 1999.04 z kodem silnika: 182 A1.000Lancia Kappa (838a) z silnikiem 2.0 20V (838AA1AA) (107kW/146KM) produkowanym w 1994.10 - 2001.10 z kodem silnika: 838 A1.000 oraz Lancia Kappa coupe (838) z silnikiem 2.4 20V (838CC) (129kW/175KM) produkowanym w 1996.11 - 2001.03 z kodem silnika: 838 A2.000 oraz Lancia Kappa sw (838b) z silnikiem 2.4 20V (838BC1AA, 838BC11A) (129kW/175KM) produkowanym w 1996.07 - 2001.10 z kodem silnika: 838 A2.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 18001, numer oryginału to 46407008.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

No reviews found!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.