PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA ALFA ROMEO 145, 146 94-

(0)
0 0 39
131,00
Zamów do 19:30 - wysyłka: 02-10-2024
KAMOKA
18001
5901779827438
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: KAMOKA, Indeks: 18001, EAN: 5901779827438

Firma która wyprodukowała przepływomierz powietrza alfa romeo 145, 146 94- 18001 jest KAMOKA. Część przepływomierz powietrza alfa romeo 145, 146 94- 18001 zastosować można w Alfa romeo 145 (930) z silnikiem 1.7 i.e. 16V (95kW/129KM) produkowanym w 1994.10 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33401 oraz Alfa romeo 146 (930) z silnikiem 1.7 i.e. 16V (95kW/129KM) produkowanym w 1994.12 - 1996.12 z kodem silnika: AR 33401 oraz Alfa romeo 155 (167) z silnikiem 2.0 T.S. 16V (167.A2G) (110kW/150KM) produkowanym w 1995.03 - 1997.12 z kodem silnika: AR 67204,AR 67299Fiat Bravo i (182) z silnikiem 2.0 HGT 20V (182.AD) (108kW/147KM) produkowanym w 1995.10 - 1998.07 z kodem silnika: 182 A1.000 oraz Fiat Coupe (fa/175) z silnikiem 2.0 20V (108kW/147KM) produkowanym w 1996.08 - 1998.04 z kodem silnika: 182 A1.000 oraz Fiat Marea (185) z silnikiem 2.0 150 20V (108kW/147KM) produkowanym w 1996.09 - 1999.04 z kodem silnika: 182 A1.000Lancia Kappa (838a) z silnikiem 2.0 20V (838AA1AA) (107kW/146KM) produkowanym w 1994.10 - 2001.10 z kodem silnika: 838 A1.000 oraz Lancia Kappa coupe (838) z silnikiem 2.4 20V (838CC) (129kW/175KM) produkowanym w 1996.11 - 2001.03 z kodem silnika: 838 A2.000 oraz Lancia Kappa sw (838b) z silnikiem 2.4 20V (838BC1AA, 838BC11A) (129kW/175KM) produkowanym w 1996.07 - 2001.10 z kodem silnika: 838 A2.000 - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce Zastosowanie w pojazdach.

Kod producenta tej części to 18001, numer oryginału to 46407008.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Brak ocen

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.