PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA MAGNETI MARELLI AMMQ19755 51827033 ALFA ROMEO IVECO

(1)
0 0 81 ID: 938999
200,99
Zamów do 19:30 (jutro) - wysyłka: 12-11-2024
MAGNETI MARELLI
AMMQ19755
8001063893624
24 months
30 days
14 days

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: AMMQ19755, EAN: 8001063893624

Koncern który wyprodukował przepływomierz powietrza alfa romeo iveco ammq19755 jest MAGNETI MARELLI. Komponent przepływomierz powietrza alfa romeo iveco AMMQ19755 dedykowany jest dla Alfa romeo 159 (939) z silnikiem 1.9 JTS (118kW/160KM) produkowanym w 2005.09 - 2011.11 z kodem silnika: 939 A6.000 oraz Alfa romeo 159 sportwagon (939) z silnikiem 1.9 JTS (118kW/160KM) produkowanym w 2006.03 - 2011.11 z kodem silnika: 939 A6.000 oraz Alfa romeo 166 (936) z silnikiem 2.4 JTD (132kW/180KM) produkowanym w 2006.07 - 2007.06 z kodem silnika: 841 M.000Citroën Relay autobus z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/157KM) produkowanym w 2006.09 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Citroën Relay platforma / podwozie z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/157KM) produkowanym w 2006.09 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Citroën Relay van z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/157KM) produkowanym w 2006.09 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT)Fiat Croma (194) z silnikiem 2.4 D Multijet (147kW/200KM) produkowanym w 2005.06 - z kodem silnika: 939 A3.000 oraz Fiat Ducato autobus (250, 290) z silnikiem 150 Multijet 3,0 D (107kW/146KM) produkowanym w 2010.04 - z kodem silnika: F1CE3481N oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (250, 290) z silnikiem 150 Multijet 3,0 D (107kW/146KM) produkowanym w 2010.04 - z kodem silnika: F1CE3481N - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to AMMQ19755, numer oryginału to 51827033.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.