PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA MAGNETI MARELLI AMMQ19755 51827033 ALFA ROMEO IVECO

(1)
0 0 59
204,99
Zamów do 17:30 - wysyłka: 23-09-2024
MAGNETI MARELLI
AMMQ19755
8001063893624
24 miesiące
30 dni
14 dni

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: AMMQ19755, EAN: 8001063893624

Koncern który wyprodukował przepływomierz powietrza alfa romeo iveco ammq19755 jest MAGNETI MARELLI. Komponent przepływomierz powietrza alfa romeo iveco AMMQ19755 dedykowany jest dla Alfa romeo 159 (939) z silnikiem 1.9 JTS (118kW/160KM) produkowanym w 2005.09 - 2011.11 z kodem silnika: 939 A6.000 oraz Alfa romeo 159 sportwagon (939) z silnikiem 1.9 JTS (118kW/160KM) produkowanym w 2006.03 - 2011.11 z kodem silnika: 939 A6.000 oraz Alfa romeo 166 (936) z silnikiem 2.4 JTD (132kW/180KM) produkowanym w 2006.07 - 2007.06 z kodem silnika: 841 M.000Citroën Relay autobus z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/157KM) produkowanym w 2006.09 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Citroën Relay platforma / podwozie z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/157KM) produkowanym w 2006.09 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT) oraz Citroën Relay van z silnikiem 3.0 HDi 160 (116kW/157KM) produkowanym w 2006.09 - z kodem silnika: F1CE0481D (F30DT)Fiat Croma (194) z silnikiem 2.4 D Multijet (147kW/200KM) produkowanym w 2005.06 - z kodem silnika: 939 A3.000 oraz Fiat Ducato autobus (250, 290) z silnikiem 150 Multijet 3,0 D (107kW/146KM) produkowanym w 2010.04 - z kodem silnika: F1CE3481N oraz Fiat Ducato nadwozie pełne (250, 290) z silnikiem 150 Multijet 3,0 D (107kW/146KM) produkowanym w 2010.04 - z kodem silnika: F1CE3481N - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to AMMQ19755, numer oryginału to 51827033.

Koszt dostawy
Lokalizacja magazynu Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

Nie znaleziono żadnych opinii na temat tego produktu. Bądź pierwszy!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.