PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA MAGNETI MARELLI AMMQ19798 1920KQ CITROEN

(1)
0 0 92 ID: 945901
208,99
Zamów do 14:30 (jutro) - wysyłka: 25-11-2024
MAGNETI MARELLI
AMMQ19798
8001063941004
24 months
30 days
14 days

Producent: MAGNETI MARELLI, Indeks: AMMQ19798, EAN: 8001063941004

Przepływomierz powietrza citroen ammq19798 wyprodukowała firma MAGNETI MARELLI. Wyrób przepływomierz powietrza citroen AMMQ19798 zastosowanie znajdzie dla Citroën Relay autobus (230p) z silnikiem 2.8 HDi (94kW/128KM) produkowanym w 2000.09 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.43S oraz Citroën Relay autobus (244, z_) z silnikiem 2.8 HDi (94kW/128KM) produkowanym w 2002.04 - z kodem silnika: 8140.43S oraz Citroën Relay nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.8 HDi (94kW/128KM) produkowanym w 2000.09 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.43SFord Galaxy (wa6) z silnikiem 1.8 TDCi (74kW/100KM) produkowanym w 2006.05 - 2015.06 z kodem silnika: FFWA oraz Ford Mondeo iv (ba7) z silnikiem 1.8 TDCi (74kW/100KM) produkowanym w 2007.03 - 2014.09 z kodem silnika: FFBA oraz Ford Mondeo iv sedan (ba7) z silnikiem 2.0 TDCi (96kW/130KM) produkowanym w 2007.03 - 2014.09 z kodem silnika: AZBAPeugeot Boxer autobus (230p) z silnikiem 2.8 HDI (94kW/128KM) produkowanym w 2000.11 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.43S (F28DTCR) oraz Peugeot Boxer autobus (244, z_) z silnikiem 2.8 HDi (94kW/128KM) produkowanym w 2002.04 - z kodem silnika: 8140.43S (F28DTCR) oraz Peugeot Boxer nadwozie pełne (230l) z silnikiem 2.8 HDI (94kW/128KM) produkowanym w 2000.11 - 2002.04 z kodem silnika: 8140.43S (F28DTCR) - wszystkie rodzaje modeli znajdują się poniżej w tabelce "Zastosowanie w pojazdach".

Kod producenta tej części to AMMQ19798, numer oryginału to 1920KQ.

Shipping Cost
Shop Location Podkarpackie, Polska

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.

No comments found for this product. Be the first to comment!

Nie weryfikujemy dodawanych opinii. Nie jesteśmy w stanie zapewnić, że pochodzą one od konsumentów, którzy rzeczywiście używali lub kupili nasze produkty.